اقدام و عمل تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی نشده است

آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران، اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب سال جاری را با نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری کردند و در این باره توضیحاتی فرمودند.

 

وی افزود: اینکه چنین عنوانی برای سال نامگذاری شده است یعنی در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکنون اقدام و عمل وجود نداشته و در حد کاغذ و حرف بوده است.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس تصریح کرد: با این حرکت‌های اداری و تشریفاتی اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست، اقدام به جز روحیه انقلابی فایده ندارد.

آیت‌الله جنتی همچنین در خطبه‌ اول نماز جمعه امروز تهران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب گفت: حرمت این ماه را باید پاس داشت و به وظایفی که برای این ماه مشخص شده عمل کرد.

وی افزود: ما باید تا می‌توانیم حضرت علی (ع) را الگو و امام خود قرار دهیم. متأسفانه برخی یاران این امام را برای جنگ با دشمنان همراهی نکردند. ان‌شاءالله شما نه آن علی را و نه این علی را تنها نمی‌گذارید.

جنتی تاکید کرد: ما نباید از دشمنان هراس کنیم. نباید از قدرت و تعداد نیروهای دشمنان بترسیم.

وی گفت: یکی از روش‌های دشمنان که نسبت به انبیاء و اولیا داشتند این بود که آنان را مسخره می‌کردند. دشمنان از مسخره کردن برای شکست روحی پیامبران و امامان استفاده می‌کردند. یاران علی نباید به مسخره‌ کردن‌ها اعتنا کنند.