مردم در پای صندوق‌های رای حضور حداکثری داشته باشند

محمدرضا عارف شامگاه جمعه در جمع مردم اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی به ویژه شهر اراک شهر سیاسیون بزرگ است، اظهار داشت: این استان زادگاه دولتمردان و سیاسیون بزرگی از جمله امام خمینی (ره)، آیت‌الله اراکی، امیرکبیر و قائم‌مقام فراهانی است که در تاریخ کشور نقش‌آفرینی داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای افزود: افرادی باید وارد مجلس شوند که دغدغه اصلی آنها حاکمیت ارزش باشد و وظیفه خود را پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم بدانند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از افتخارات ماست که از گفتمانی پاسداری و حمایت می‌کنیم که ریشه در ارزش‌ها و اندیشه‌های انقلاب دارد، تصریح کرد: اولویت اصلی این گفتمان دفاع از منافع ملی است، همچنین گفتمان اصلاحات منافع ملی را بر منافع جریانی، گروهی و سیاسی ترجیح می‌دهد.

عارف ادامه داد: حاکمیت اخلاق باید در رأس امور قرار گیرد و مردم با حضور گسترده و حداکثری خود در انتخابات دور دوم مجلس مانند 7 اسفند ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ ارزشمند انقلاب و نظام ثبت کنند و با حمایت و بینش و بصیرت از اهداف نظام پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه مردم استان مرکزی در زمینه صنعت، کشاورزی و تولید ملی نقش کلیدی و اساسی دارند که با مشکلاتی مواجه هستند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود مشکلات مردم از جمله رکود اقتصادی، اشتغال جوانان، معیشت، تورم و آسیب‌های اجتماعی در جامعه از بین برود که به همین منظور ما در قالب یک برنامه 128 ماده‌ای جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های خودمان را بیان کرده‌ایم.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه برجام و جهت‌گیری‌های مجلس دهم اقتصاد سازمانی و پیاده کردن بندهای اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار خواهد گرفت که این مسئله رشد، تعالی و پویایی اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت، همچنین تحقق شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل باید با جدیت دنبال شود.

عارف بیان داشت: باید مجلس شورای اسلامی و دولت در برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور در کنار یکدیگر قرار گیرند و بتوانند گام‌های اساسی را در راستای مطالبات و خواسته‌های مردم بردارند که در این زمینه حمایت مردم به عنوان پشتوانه‌های انقلاب لازم و ضروری است.

وی تصریح کرد: نگاه ما به دولت نگاه مشارکتی و همراهی است که البته در این زمینه از ظرفیت مجلس به عنوان اهرم نظارتی حداکثر استفاده را خواهیم داشت و هر جا که لازم باشد تذکر خواهیم داد.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در کنار اولویت‌های اقتصادی و اجتماعی مقابله با فساد، فقر و تبعیض که جزو اولویت‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است را در دستور کار قرار خواهیم داد.

عارف وی بیان کرد: امیدواریم مردم کشور در 10 اردیبهشت ماه مشارکت حداکثری داشته باشند و دیگران را نیز به پای صندوق‌های رای بیاورند.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات مرحله دوم به عنوان یک جریان ارزشی باید مورد توجه قرار گیرد و مردم باید بدانند رای تک تک آنها در این دوره ارزشمند است.

این گرد‌هم‌آیی که به طور وسیع اطلاع رسانی شده بود با یک ساعت تاخیر، بدون هیچ حاشیه‌ و در آرامش کامل برگزار شد و نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز در ساماندهی این مراسم بدون هیچ مشکلی وظیفه خود را به نحو احسنت انجام دادند.