عزم جدی مجلس دهم در مبارزه با فساد

محمدرضا عارف عصر امروز دوشنبه در همایش مردمی در شهرستان اهر، اظهار کرد: مردم با حضور یکپارچه پاسخ ارزشمندی به میثاق داده‌اید و شاهد بودیم که در انتخابات هفت اسفندماه سال گذشته حضور داشتید که ما به این مشارکت‌ها افتخار می‌کنیم.

منتخب مردم تهران برای مجلس دهم با تأکید بر اینکه اکثریت نمایندگان مجلس دهم را اصلاحات تشکیل می‌دهند، گفت: امیدواریم مردم در جمعه هفته جاری پروژه نیمه‌تمام هفت اسفندماه را به پایان برسانند.

عارف افزود: در حالی لیست امید شعار مجلس دهم را با عنوان اشتغال جوانان، آرامش و رونق اقتصادی قرار داده که در مقابله و مبارزه با فساد عزم جدی خواهد داشت.

عارف با اشاره به اینکه مجلس دهم در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش خواهد کرد و در اولویت قرار می دهد، گفت: بهبود مسائل اقتصادی و اقتصاد مقاومتی ازجمله اولویت‌های اصلی و اساسی مجلس دهم شورای اسلامی خواهد بود و با توجه به این‌که جوانان در سنین بالا با مشکلات ازدواج و بیکاری مواجه‌اند تلاش می کنیم با همکاری و همراهی دولت و ملت، همگام با مجلس این مشکلات را رفع کنیم.

وی بابیان اینکه باید بتوانیم در دور دوم انتخابات مجلس دهم در آذربایجان شرقی ۹ کرسی باقی‌مانده را کسب کنیم، بیان کرد: باوجود اینکه اکثر کرسی‌های مجلس دهم در اختیار اصلاح‌طلبان بوده و تاکنون تجربه نشان داده است که مردم در دور دوم انتخابات مشارکت کمتری دارند ولی بایستی با برنامه‌های دقیق مردم را به‌پای صندوق‌های اخذ رأی بکشانیم.

منتخب مردم تهران برای مجلس دهم با تأکید بر اینکه برنامه‌هایی در قالب ۲۸ بند جهت پاسخ به مطالبات مردم تنظیم‌شده است، گفت: رکود، تورم، ایجاد اشتغال برای جوانان و به‌ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در این برنامه مدنظر قرارگرفته است.

عارف با اشاره به اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که همه این‌ها ناشی از بیکاری است برنامه داریم، خاطرنشان کرد: تحقق و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخشی برای بهبود وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم است.

وی ادامه داد: در مناسب‌ترین زمان ممکن بار دیگر برای شناسایی و حل‌وفصل مشکلات منطقه ارسباران سفری خواهیم داشت که در این سفر حضور در جمع هریسی‌ها از برنامه‌هایمان خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جوانان در سال ۹۲ به دنبال تغییر بودند و می‌خواستند دولتی به روی کار آید که بتواند به درخواست‌های آن‌ها پاسخ دهد، گفت: نباید فراموش کنیم که حاصل مشارکت و حضور جوانان در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ دولت تدبیر و امید را به ارمغان آورد و این دولت در چه شرایط کار خود را آغاز کرد.

عارف بابیان اینکه انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب در دنیاست، بیان داشت: وجود فسادهای مالی در شان و منزلت مردم انقلابی ایران نیست و ما این بار شعار نمی‌دهیم بلکه مقابله و جلوگیری از هرگونه فساد را در اولویت‌های مجلس دهم قرار داده‌ایم.