اختلاف در اردوگاه سلطنت‌طلبان بر سر خودکشی شاهزاده ناکام
 موضوع خودکشی علیرضا پهلوی و ابهام در برخی از واقعیت‌ها مورد انتقاد سلطنت طلب‌ها و طرفداران خاندان پهلوی بوده است.
 
این روزها به بهانه روز تولد علیرضا پهلوی بهرام مشیری از مجریان شبکه‌های لس‌آنجلسی و برنامه‌سازان نزدیک به خانواده پهلوی مباحثی را مطرح می‌کند که از این نظر عبور می‌دهیم.

بهرام مشیری در یکی از آخرین برنامه‌های خود دلیل خاندان درمانده پهلوی در خصوص مسائل خودکشی خانوادگی را ابهام برانگیز و جواب‌گوی سوالات مردم ندانست و گفت: خودکشی لیلا پهلوی در فراق پدر خود و علیرضا پهلوی از دوری خواهر خود خودکشی مضحک است.

وی در ادامه با انتقاد از برخی روزنامه‌نگاران و هواداران خاندان پهلوی که حتی یک مصاحبه با این افراد انجام ندادند، اظهار کرد: کسی که تفنگ شکاری در دهان خود بگذارد و به چنان وضعی خود را بکشد، حتما ماه‌ها بر روی موضوعات گوناگون فکر کرده و فشار زیادی بر روی وی بوده است.

مشیری همچنین توجیه خاندان پهلوی در عدم انتشار نامه‌ای از علیرضا پهلوی با عنوان سوءاستفاده از عنوان «حریم شخصی» را احمق فرض کردن افراد خطاب کرد و معتقد است که باید این نامه خصوصی را منتشر کنند.

این مجری شبکه لس‌آنجلسی زندگی علیرضا پهلوی را دارای ابهام دانست و گفت: حقایق امور در باب این فرد باید به اطلاع عموم برسد.

به نظر می‌رسد، این روزها اختلافات در اردوگاه سلطنت‌طلب به دلیل عدم وجود آلترناتیوی که از سوی همه گروه‌های اپوزیسیون مورد اعتماد باشد افزایش یافته است و کاهش اقبال مردمی از خاندان سلطنتی رژیم پهلوی سهم‌خواهی در بین این عناصر را با رشد مواجه کرده است.