تعهد نقد را دادیم نسیه غرب را گدایی می‌کنیم

 سیدحسین نقوی‌حسینی صبح امروز در همایش اتحاد و همبستگی اصولگرایان شهرستان دماوند در حمایت از سیداحمد رسولی‌نژاد، کاندیدای اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: همواره باید یاد و خاطره کسانی را که برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی بی‌نام و گمنام جان دادند تا ایران سرافراز بماند، گرامی داشت.

وی یادآور شد: شهدای ما ایستاده جان دادند تا ملت ایران ذلیل نباشد؛ یاد و خاطره کسانی را گرامی می‌داریم که وصیت کردند و از خداوند متعال خواستند تا شهادتی را نصیبشان کند که حتی یک مترمربع از زمین هم در قالب قبر به نام آن‌ها نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس افزود: بسیاری از افراد در تاریخ ما همچون شیخ فضل‌الله نوری، سیدحسن مدرس و نواب‌صفوی جان خود را نثار کردند تا تن به ذلت ندهند.

نقوی‌حسینی گفت: یاد و خاطره شهدای هسته‌ای را که ملت ایران را به اوج قدرت رساندند، گرامی می‌داریم؛ قدرت‌های سلطه‌گر انگشت تعجب به دهان گرفتند که ایرانیان چگونه اورانیوم 20 درصد غنی کرده‌اند و امروز باید یاد و خاطره این شهیدان را که عزت آفریدند، گرامی داشت.

وی در خصوص برجام اظهار کرد: شهدای هسته‌ای به ملت ایران عزت دادند و عده‌ای نیز این عزت و سرمایه را روی میز مذاکره به بهایی اندک مبادله کردند و داده‌های نقد دادند و نسیه دشمن را قبول کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران 11 تعهد نقد خود را با دقت انجام داد و آن‌چنان دقیق به تعهدات خود عمل کرد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به شورای امنیت سازمان ملل متحد، گزارشی مبنی بر تأیید انجام تعهدات ارسال کرد.

نقوی‌حسینی افزود: به تعهدات خود عمل کردیم؛ اما اکنون دست گدایی دراز کرده‌ایم تا نسیه‌ها را از دشمن بگیریم و آن‌ها تنها در بیان همراه ما هستند؛ اما در باطن خصومت دارند.

وی در خصوص انتخابات در جهان نیز تصریح کرد: مردم‌سالاری و انتخاباتی آزاد همچون کشور ایران هیچ جا وجود ندارد که نماینده را ملت برگزیند؛ آزادترین و مستقل‌ترین انتخابات در جهان در ایران برگزار می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس اضافه کرد: در سال 88 کسانی که روز عاشورا، بر عاشورا شوریدند، می‌خواهند کرسی نمایندگی را به دست بگیرند و باید در انتخاب فرد اصلح تأمل کنیم.

نقوی‌حسینی گفت: نماینده نماد و الگوی مردم است و وقتی نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس تریبون به دست بگیرد، کسانی که صدا و تصویر او را می‌شنوند و می‌بینند، همچون این است که مردم این شهرستان‌ها را می‌بینند؛ در نتیجه، تک‌تک آرا مهم است و باید بسیجی میدان سیاست شویم و به میدان عمل بیاییم.