پیکر منتخب مردم مراغه از مجلس قدیم تشییع می‌شود

در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه درگذشت منتخب مردم مراغه برای مجلس دهم را تسلیت گفت و اظهار داشت: در آستانه تشکیل مجلس دوره دهم شورای اسلامی، خبر تأسف‌بار رحلت منتخب مردم ولایتمدار مراغه و عجب‌شیر جناب آقای دکتر حسین‌زاده را شنیدیم؛ نامبرده دارای دکترای علوم سیاسی و از اعضای هیات علمی دانشگاه تهران بود.

وی ادامه داد: ایشان در دفتر بسیج دانشگاه و انجمن‌های اسلامی دانشگاه، فعالیت‌های بسیار موفقی داشت و افتخار خادمی حرم حضرت معصومه (س) را نیز داشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان مقلد امام (ره)، تابع رهبری و عاشق مردم بود.

باهنر افزود: ایشان در دوران تبلیغات انتخاباتی تحت فشار سخن‌پراکنی‌ها و تبلیغات منفی رسانه‌های معاند به صورت مشخص قرار گرفته بود و علیرغم تبلیغات مسموم، با ۵۱ هزار رأی توانست در انتخابات پیروز شود.

وی ادامه داد: سرنوشت این‌گونه رقم خورده بود که ایشان مهلت خدمت در سنگر مجلس را نیابد؛ این مصیبت بزرگ را به مردم عجب‌شیر و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض کرده و علو درجات را برایشان مسئلت می‌کنم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از تسلیت ویژه دکتر مهدی دواتگری نماینده عجب‌شیر و رقیب انتخاباتی حسین زاده به مناسبت درگذشت وی خبر داد و گفت: چون عزیزان منتخب مجلس دهم ادامه جلسات دیروزشان را در مجلس سابق دارند، جلسه امروز را زودتر تعطیل می‌کنیم که هم عزیزان منتخب مجلس دهم بتوانند به آن مجلس برسند و هم تشییع جنازه دکتر حسین‌زاده از محل مجلس سابق انجام خواهد شد.