اگر عارف کنار بکشد من نامزد ریاست مجلس می شوم

مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که باز هم بر کاندیداتوری خود برای ریاست مجلس دهم مصمم هستید یا خیر،‌ اظهار داشت: بنده هنوز هم بر این اعتقاد هستم.

وی افزود: هر چند که ما حرف کاندیداتوری ریاست مجلس را زدیم که عارف را نسبت به این موضوع مصمم‌تر کنیم وگرنه همه موضوع را می‌دانستند.

منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: اگر عارف بخواهد از کاندیداتوری ریاست مجلس انصراف دهم مجدد اعلام می‌کنم برای کاندیداتوری ریاست مجلس آماده هستم. هر چند که می‌دانم که انصراف نخواهد داد. عارف قطعا در این‌زمینه می‌ایستد و ما هم قاطعانه از وی حمایت می‌کنیم.

کواکبیان با بیان ارزیابی خود از ریاست مجلس دهم‌، تصریح کرد: ما معتقد به نگاه مردم هستیم؛ مردم از ما تغییر، پوست‌اندازی و خانه‌تکانی جدید می‌خواهند. در واقع اینها حرف‌هایی است که ما شعار دادیم و از مردم رای گرفتیم لذا باید به آنها عمل کنیم.

وی در خاتمه گفت‌: ما مسلما از عارف برای ریاست مجلس دهم حمایت می‌کنیم و تنها یک کاندیدا برای ریاست مجلس دهم در فراکسیون امید وجود دارد که آن هم عارف است؛ البته اگر ایشان اگر بخواهد کنار برود بنده قطعا نامزد ریاست مجلس می‌شوم.