حامیان لاریجانی زیر بلیت اصلاح‌طلبان نمی‌روند

بهروز نعمتی عضو فراکسیون رهروان ولایت در مورد اینکه آیا در مجلس دهم فراکسیون رهروان ذیل فراکسیون امید فعالیت خواهد کرد گفت: شکل آینده فراکسیونی مجلس اینگونه است که سه فراکسیون اصلاح‌طلبان و یا همان امید، معتدلان که همان مجموعه رهروان هستند و اصولگرایان تشکیل می‌شود.

وی در مصاحبه با عصر ایران درباره اینکه برخی اصلاح طلب‌ها معتقدند اگر از اعضای لیست امید در سایر فراکسیون‌ها عضو شوند میثاق‌نامه را نادیده گرفته‌اند گفت: ما هیچ کدام میثاق نامه و یا پیمان‌نامه‌ای امضا نکرده‌ایم زیرا لیست امید یک لیست ائتلافی و تلفیقی بین اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اعتدال و توسعه بود و بنده نعمتی هم حی و حاضر می‌گویم که میثاق نامه‌ای را امضاء نکرده‌ام زیرا از ما نیز نخواستند که چنین پیمان‌نامه‌ای را امضا کنیم.

نعمتی ادامه داد: مشی بنده و آقای جلالی مشخص است و فکر می‌کنم این مجموعه‌ای که از مجلس نهم به عنوان معتدلین و رهروان شروع شده است در مجلس دهم نیز یک فراکسیون قوی خارج از مجموعه امید را تشکیل می‌دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معدن درباره اینکه شواهد حکایت از تقابل اعضای فراکسیون امید و رهروان در مجلس دهم با هم دارد گفت: شاید فکر کنیم برای عضویت یا بحث ریاست این دو فراکسیون با هم تقابل داشته باشند ولی این دو فراکسیون می‌توانند تعاملات خوبی با هم داشته باشند.

وی گفت لاریجانی و عارف جلسه‌ای برای ریاست مجلس نداشته‌اند.