روحانی به ایستگاه کرمان رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش به‌منظور انجام سفری 2 روزه با استقبال آیت‌الله سید یحیی جعفری نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان، اعضای شورای تامین استان و جمعی از مقامات کشوری و لشکری وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد. 

وی قرار است تا دقایقی دیگر پس از استقبال مردمی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان حضور یافته و در اجتماع مردم این استان به ایراد سخنرانی بپردازد. 

بیست‌ و هفتمین سفر استانی رئیس‌جمهور 2 روزه است که براین اساس روحانی پس از حضور در اجتماع مردم استان کرمان، عصر امروز در جمع علماء، برگزیدگان و ایثارگران استان کرمان حضور یافته و سپس در نشست توسعه سرمایه‌گذاری این استان شرکت می‌کند. 

روحانی صبح فردا در شورای اداری استان کرمان حضور یافته و سپس در نشستی خبری پایانی سفر استانی حضور می‌یابد. 

در سفر استانی رئیس‌جمهور به استان کرمان، جمعی از معاونان رئیس‌جمهور و وزرای دولت به‌عنوان نمایندگان رئیس‌جمهور در شهرستان‌های این استان حضور می‌یابند و در جریان مشکلات و مطالبات مردم قرار می‌گیرند. 

براین اساس حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به جیرفت، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به زرند، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری به سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات به بافت، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به رفسنجان و انار، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی به قلعه گنج، مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور به بم، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده به راور و کوهبنان، معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست به رودبار و فاریاب، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به شهربابک و سید‌ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور به فهرج، ریگان و نرماشیر سفر می‌کنند.

رئیس‌جمهور تاکنون به استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان‌رضوی، زنجان، گلستان، خراسان‌جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان‌شرقی، شهرستان‌های استان تهران شامل شهریار، ملارد و قدس، خراسان‌شمالی، کردستان، شهرستان‌های استان تهران شامل اسلام‌شهر، رباط‌کریم و بهارستان، همدان، مازندران، شهرستان ری، یزد و سمنان سفر کرده است.