دستگیری مسئول یک کانال تلگرام به دلیل انتشار تصاویر مینو خالقی

علی عرب دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: اخیرا شنیدیم که مسئول یکی از کانال‌های خبری به دلیل انتشار تصاویر مینو خالقی دستگیر شده است که این خبر تعجب بسیاری از دانشجویان و مردم را برانگیخته است.

وی افزود: مسئولان دولت یازدهم برخلاف اینکه از آزادی و دموکراسی دم می‌زنند در اقدامی شتاب‌زده سریعا مسئول یک کانال تلگرامی را به دلیل انتشار تصاویری که خصوصی هم نبوده است، دستگیر می‌کنند. اگر اینگونه است که باید تمام کسانی که تصاویر غیرخصوصی بازیگران خانم سینما، تلویزیون، ورزشکاران و هر خانم دیگری را منتشر می‌کنند را دستگیر کنند.

عرب تصریح کرد: رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب روزانه صدها تصویر از افراد مختلف منتشر می‌کنند، فیلم‌های خصوصی اصولگرایان را دستکاری می‌کنند و با عنوان اعتراف فلان فرد اصولگرا در کانال‌های خود قرار می‌دهند ولی برخوردی با آنها نمی‌شود، برخی کانال‌های تلگرامی هم علنا علیه نظام مطلب می‌نویسند اما از آن طرف مسئول یک کانال تلگرامی که مخاطب گسترده‌ای هم ندارد را سریعا به دلیل انتشار تصاویر غیرخصوصی یک نفر دستگیر می‌کنند.

وی ادامه داد: به فرض مسئول این کانال خبری خطایی کرده باشد؛ ولی آیا اصل موضوع را می‌توان نادیده گرفت؟ با دستگیری مسئول یک کانال خبری نمی‌توان جرم اصل موضوع را نادیده گرفت و پوشاند.

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم مسئولان سعه‌صبر بیشتری داشته باشند. خانم خالقی تصاویرش را به میل خودش در صفحه فیسبوک منتشر کرده بود و اینطور نبوده که بدون اجازه تصاویر را از وی دزدیده باشند.