کینه عجیب بی بی سی از مرد شماره یک خلیج فارس

وی تجارب بسیار ارزشمندی در دفاع از کیان جمهور ی اسلامی داشت.سوم فروردین ماه ۸۶، پانزده نظامی انگلیسی پس از ورود غیر قانونی به آب های سرزمینی ایران توسط نیروی دریایی سپاه با فرماندهی سردار ناظری بازداشت شدند و در نیمه همان ماه، و بنا بر تصمیم انساندوستانه و رأفت اسلامی مسئولان جمهوری اسلامی و عذرخواهی رسمی دولت انگلیس آزاد شده و شانزدهم فرودین به کشورشان بازگشتند.

 

۱۳۹۴۱۰۲۳۲۰۱۵۱۲۲۲۸۶۹۰۱۸۳۴

دریادار ناظری از رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و فرماندهان قدیمی و زبده نیروی دریایی سپاه بود که در یگان هوابرد و ناوگردهای اعزامی ندسا برای تأمین تردد کشتی‌ها و شناورها در خلیج عدن طی سال‌های اخیر، نیز خدمات ارزنده‌ای ایفا کرد.وی اولین فرمانده اسکورین ناوگان نیروی دریایی در خلیج عدن و دریای سرخ بود.

در همین رابطه بی بی سی فارسی که کینه عجیبی نسبت به فرماندهان سپاه و مدافعان حرم دارد در خبری بلافاصله از شهادت این رزمنده دفاع مقدس به مرگ ناگهانی تعبیر نمود و گفت که وی بر اثر سکته قلبی درگذشته است.

۲۰۱۶-۰۵-۱۲_۱۳-۰۱-۵۴

این نوع خبر پراکنی در قاموس رسانه هایی همچون بی بی سی و دیگر بنگاه های خبر پراکنی وابسته به جبهه دشمن امری تازه و بدون سابقه نیست. چند ماه پیش در جریان شهادت سردار همدانی در سوریه چند نشریه تجدید نظر طلب داخل کشور در خصوص شهادت این سردار سرافراز جبهه مقاومت از تعبیر “کشته شدن” استفاده کرده بودند که با واکنش بسیار تند رسانه ها و مومنان انقلابی مواجه شدند.روزنامه رویش ملت در اقدامی توهین آمیز در عنوان اول خود نوشته بود:”سرتیپ حسین همدانی در سوریه کشته شد”! گویی این روزنامه توسط یکی از حامیان گروه های تروریستی نظیر داعش منتشر شده بود.

۱۵۰۶۷۴_۱۳۱

انتهای پیام/