نبرد بی بی سی فارسی با نظام ایران از قلب آمریکا!

در ادامه این روند یکی از ناشناخته ترین کارکنان بی بی سی فارسی به سمت مدیریت این شبکه گمارده شد.رزیتا لطفی که ظاهرا حدود ۲۰ سال در این شبکه فعالیت داشته و همسر داریوش کریمی از مجریان برنامه پرگار در بی بی سی فارسی می باشد به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

 

۲۰۱۶-۰۵-۱۲_۱۵-۲۳-۵۵

رزیتا لطفی در جشن سال نو بی بی سی فارسی

جالب این که بعد از تغییر در مدیریت بی بی سی برنامه پرگار با اجرای داریوش کریمی جان تازه ای گرفته و حملات این برنامه به مبانی اعتقادی مسلمانان و سیاست های جمهوری اسلامی شدید تر شده و برای برنامه های مختلف پرگار سعی می شود از افراد مخالفی که در آمریکا حضور دارند و مواضع رادیکالتری نسبت به همپیالگی های خود دارند استفاده شود .اجرای چند قسمت اخیر این برنامه در لس آنجلس و حضور مهمترین چهره های اپوزیسیون در این برنامه نشان از برنامه ای جامع در راستای مبارزه بی بی سی با نظام اسلامی این بار از قلب آمریکا دارد.

 

۲۰۱۶-۰۵-۱۲_۱۵-۲۴-۴۲

استدیو جدید برنامه پرگار با اجرای داریوش کریمی (همسر رزیتا لطفی)در لس آنجلس

از طرفی دیگر کوچ برخی دیگر از مزدوران رسانه ای نظام سلطه به لس آنجلس که در محافل خود از آن به شهر فرشتگان تعبیر می کنند می تواند جای سوال باشد. علیرضا نوری زاده مدیر تلویزیون ایران فردا هم اکنون از پاریس به لس آنجلس رفته و برنامه های خود را از این شهر پخش می کند .وی چند وقت پیش ملاقات هایی با سران آل سعود در امارات داشته و برنامه ریزی هایی برای تجدید قوا و دریافت کمک های مالی از پادشاهان سعودی در امارات انجام داده که خود نیز در برنامه های خود به این امر اعتراف کرده است.

نکته جالب ارتباط بین رزیتا لطفی و نوری زاده است که وی در برنامه های تلویزیون خود بار ها به آن اشاره نموده است هم زمانی حضور همسر لطفی و علیرضا نوری زاده در لس آنجلس با توجه به ارتباط کاری دیرینه این دو می تواند جای سوال باشد و قریب به یقین می توان گفت این شبکه ها در حال انجام پروژه ای مشترک با یکدیگر تحت حمایت دولت آمریکا هستند.

در کنار این تلاش ها باید حضور برخی دیگر از تجزیه طلبان و سلطنت طلبان مقیم اروپا را در چند هفته اخیر در لس آنجلس یاد آوری نمود به عنوان مثال رضا پهلوی شازده ناکام محمد رضا شاه که خود را رئیس شورای ملی ایران می نامد در مصاحبه ای از لس آنجلس هدف از تجمع ضد انقلاب ساکن اروپا و آمریکا را در این شهر را ایجاد یک کمپین جدید برای مبارزه مدنی در آینده برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی با حمایت دولت های غربی دانست.

البته در این میان برخی دیگر از اپوزیسیون که از این غائله عقب مانده اند دهان به اعتراض گشوده اند من جمله شهرام همایون و سعید شمیرانی که خود را سردمدار جریان برانداز می دانند می خواهند از این سفره پهن شده توسط غربیها لقمه برای خود طلب کنند تا به قول رضا پهلوی با این لقمه ها از گشنگی نمیرند .