حضور معاون ظریف بر سر مزار فرمانده حزب الله

حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان با حضور بر سر مزار شهید بدرالدین در منطقه ضاحیه بیروت به مقام این شهید مجاهد ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در مجلس ترحیم و منزل شهید بدرالدین با مادر، همسر و فرزندان شهید و همچنین همسر شهید عماد مغنیه (خواهر شهید بدرالدین) گفت‌وگو کرد.

معاون وزیر خارجه کشورمان در این باره تاکید کرد: تروریسم تکفیری و رژیم صهیونیستی دو روی یک سکه هستند و جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد راسخ مسیر مبارزه با تروریسم و تقویت وحدت جهان اسلام را دنبال می‌کند.

وی شهدای مقاومت را افتخار جهان اسلام خواند و تحرکات تروریسم تکفیری و حامیان انان را به ضرر امنیت جمعی منطقه‌ای و در جهت خدمت به اهداف رژیم صهیونیستی که ایجاد تفرقه در جهان اسلام را دنبال می‌کند، خواند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته (جمعه) در پیامی خطاب به سید حسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت.

حزب‌الله لبنان در بیاینه‌ای عامل شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده شاخه نظامی خود را توپخانه تروریست‌های تکفیری اعلام کرد.

شهید مصطفی بدرالدین، فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان بامداد روز جمعه، در انفجاری در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق، همراه با پنج تن از یارانش به شهادت رسید.