حاشیه حضور جهانگیری در حرم امام رضا (ع)/ یک زائر خطاب به وی: دولتمردان دروغ نگویند

گروه سیاسی- اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور بعدازظهر دیروز شنبه به منظور شرکت در همایش بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان فارسی و نیز شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی، به مشهد مقدس سفر کرد.

به گزارش خبرنگار افکار نیوز، وی عصر شنبه برای زیارت وارد حرم مطهر امام رضا (ع) شد.

جهانگیری به همراه تعدای محافظ و برخی از مسئولین استان خراسان رضوی در ساعت 20:30 وارد صحن مطهر شد که دقایقی کوتاه در صحن حضور داشت. حضوری که با حاشیه هایی همراه بود.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ما از صحن مطهر، جهانگیری پس از ورد به صحن، در ضلع جنوب ضریح امام (ع) به مدت 2 الی سه دقیقه ایستاد و زیارت کرد.

پس از زیارت بارگاه امام رضا (ع)، جهانگیری و تیم همراه اش از کنار ضریح در حال عبور بودند. در این هنگام یک زائر امام رضا(ع) که چند قدم آن طرف تر در ضلع جنوب غربی ضریح ایستاده بود با صدای بلند خطاب به وی گفت: « به دولت بگوئید کمتر دروغ بگوید. مردم دروغها را باور نمی کنند».

این زائر 2 بار جملات خود را تکرار کرد.

البته در شلوغی جمعیت شاید جهانگیری صدای این زائر را نشنیده باشد اما قطعا محافظان و همراهان جهانگیری که چند حلقه اطراف وی را گرفته بودند، شنیدند.

همچنین در هنگام ورود جهانگیری به حرح مطهر یک زائر نامه ای به همراه داشت که یکی از محافظان مانع نزدیک شدن وی به معاون اول رئیس جمهور شد.

البته این محافظ به فرد مذکور گفت: اگر می خواهی نامه تحویل بدهی باید به ما تحویل بدهی.

زائر به محافظ گفت: من نامه را خودم می خواهم تحویل آقای جهانگیری بدم که محافظ مانع شد و آن فرد هم نامه را تحویل محافظ نداد.