درخواست نتانیاهو از کری درباره نمایشگاه هولوکاست

در ادامه جنجال بر سر نمایشگاه کاریکاتور «هولوکاست» در ایران، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با وزیر خارجه آمریکا در این باره حرف زده است.

دومین نمایشگاه هولوکاست از 25 اردیبهشت در تهران اغاز شده و تا 10 خرداد برقرار است، نمایشگاهی که 864 اثر از هنرمندان 50 کشور به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده است.

مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که مسابقه کاریکاتور هولوکاست امسال برای نفی این واقعه نیست بلکه برای انتقاد از استانداردهای دوگانه غرب در قبال آن است اما غربی‌ها هنوز هم به شدت از بحث در خصوص هولوکاست خشمگین هستند.

در همنی ارتباط مدیرکل یونسکو به شدت از برپایی نمایشگاه هولوکاست در ایران انتقاد کرده و آن را به مسخره گرفتن یک واقعه تاریخی و موجبات تشدید تمایلات نژادپرستانه دانسته است(جزئیات بیشتر).

در ادامه جنجال‌ها درباره نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم وارد معرکه شده و در این باره با وزیر خارجه آمریکا تماس تلفنی داشته است.

رسانه‌های صهونیستی گزارش دادند بنیامین نتانیاهو در تماس تلفنی شنبه شب(دیشب) با جان کری از او خواسته که «مسابقه نمایشگاه انکار هولوکاست در ایران را محکوم کند».