هاشمی را مجبور کردند در مقابل اقدام انسانی فائزه واکنش نشان دهد!

 پس از اقدام زشت فائزه هاشمی در دیدار با یک متهم بهائی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، بهائیت را یک "فرقه استعمارساخته" نامید و اقدام دخترش را "اشتباه" خواند.

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی در واکنش به رفتار دخترش گفت: « فائزه اشتباه بدی کرده و باید آن را تصحیح و جبران کند. فرقه ضاله بهاییت یک فرقه استعمار ساخته و منحرف است که همیشه باهمین انحراف شناخته شده وما همیشه از این فرقه تبری جسته ومی جوییم.»

 

بخش فارسی بی بی سی در تحلیل سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «اکبر هاشمی رفسنجانی ابتدا در یک جمله به بهائیت حمله کرد و سپس از دخترش انتقاد کرد.»

 

در گزارش بی بی سی با بیان اینکه "پدر وارد عرصه شد" آمده است: «او می‌گوید دخترش اشتباه کرده است. پدری که هر جا توانسته برای فرزندانش مایه گذاشته، اینجا کم آورد.»

 

این شبکه افزود: «اکبر هاشمی رفسنجانی که به تازگی موقعیت سیاسی‌اش به لطف انتخابات مجلس و خبرگان استحکام قابل توجهی یافته، توجیهی برای اقدام دخترش ندارد.»

 

البته بی بی سی ضمن اذعان به اینکه "چهره‌های سیاسی و رسانه‌های نزدیک به اصلاح طلبان و اعتدال‌گرایان و میانه‌روها عمدتا در این ماجرا سکوت کردند" به اصولگرایان حمله کرد و آن‌ها را متهم به بزرگنمایی این ماجرا نمود و اندر حکایت این دیدار گفت: «این دیدار محافظه‌کاران را برآشفت.»

 

"تقی رحمانی" از کارشناسان شب گذشته بی بی سی بود که علت رفتارهای هنجارشکنانه فائزه هاشمی را "بینش" او دانست: «بخشی از کارهای فائزه هاشمی به آموزش‌ها و بینش او برمی‌گردد. این بینش سبب می‌شود که او یک آقازاده کنار پدرش باشد اما با پدر اختلاف داشته باشد.»

 

"مصطفی خسروی" نیز که با عنوان کارشناس با بی بی سی گفتگو می‌کرد ضمن حمایت از فرقه ضاله بهائیت، در ادعای عجیبی گفت که "آقای هاشمی را مجبور کردند در مقابل اقدام انسانی[!] دخترش واکنش نشان دهد".

 

 

 

رئیس قوه قضائیه: در کشوری که منتسب به امام زمان(عج) است دفاع از بهائیت هیچ معنایی ندارد

آیت الله آملی لاریجانی دیروز در جلسه شورای عالی قضائی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان(عج) است گفت: مردم و جامعه ما زیر پرچم امام زمان(عج) زندگی می کنند و در حالی که ما به اندازه کشورهای غربی سلاح و نیروهای امنیتی نداریم اما این حب امام زمان (عج) و عنایت او است که کشور را نگه داشته است.

 

رئیس دستگاه قضا با ابراز تاسف از برخی هنجارشکنی ها گفت: در کشوری که منتسب به امام زمان(عج) است دفاع از بهائیت هیچ معنایی ندارد؛ بهائیت مجعول و ساخته شده دست اجانب و استعمارگران است.

 

وی با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران هیچ کس به دلیل عقیده به زندان نمی رود و این موضوع دروغ رسانه های غربی است، افزود: متاسفانه برخی ها با ادعای دین مداری اقداماتی برخلاف امنیت کشور انجام می دهند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه ، آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه با همه کسانی که بر ضد امنیت کشور اقدام کنند و برای کشورهای بیگانه جاسوسی کنند و از جمله با رژیم صهیونیستی همکاری کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد گفت: باید پرسید که بیت العدل یا مقر فرماندهی بهائیت در اسرائیل چه می کند و آیا همکاری با چنین شبکه‌ای خلاف امنیت کشور ما نیست؟!

 

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: کسانی که منتسب به روحانیت و مسئولان نظام هستند باید بیش از دیگران از هنجارشکنی پرهیز و از چنین کارهایی شرم کنند و بدانند که اگر این هنجارشکنی ها منجر به عناوین مجرمانه شود به شدت و بدون ملاحظه نسبت ها با آنان برخورد می کنیم.