قطعاً لاریجانی رئیس مجلس دهم است

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره انتشار فیشهای حقوقی مدیران بیمه‌ای اظهارکرد: این بخشی از فساد اداری است که در کشور مطرح است. متاسفانه فساد اداری در سطح بدنه اجرایی کشور رواج پیدا کرده و اگر برخورد مناسبی صورت نگیرد این مشکل توسعه پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم به نحو مناسب و در یک چارچوب اصولی با این مشکلات برخورد شود تا دیگر تکرار نشود، افزود: باید خودنظارتی و خودکنترلی بوجود بیاید و نواقص و ایراداتی که در بحث نظارت و مقررات داریم رفع و آسیب شناسی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس طبیعتاً به این مسئله ورود می‌کند، خاطرنشان کرد: در گذشته هم در کمیسیون تلفیق و کمیسیون اصل 90 این موضوع را تذکر داده بودند و باید با علتها برخورد شود و نه با «معلولها». هرچند مبارزه با «معلولها» هم لازم است اما در دراز مدت این مشکل را رفع نمی‌کند.

هاشمی درباره ترکیب مجلس آینده نیز بیان کرد: ترکیب مجلس دهم ترکیبی نسبتاً خوب اما شکننده است و باید برای حفظ انسجام آن تلاش شود و انسجام آن روز به روز تقویت یابد. امیدوارم مجلس آینده به اصول، مبانی و ارزشها و خدمات رسانی به مردم خصوصاً در ابعاد معیشتی و اقتصادی بیشتر توجه کند.

وی درباره ریاست مجلس آینده نیز اظهارکرد: قطعاً لاریجانی رئیس مجلس می‌ماند.