دادستانی به عنوان مدعی‌العموم از فائزه هاشمی شکایت کند

متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت، گفت: همانطور که علما و مراجع تقلید ما گفته‌اند، فرقه ضاله بهائیت هم دشمن اسلام بوده و هم اینکه عامل آمریکا، انگلیس و اسرائیل است، پس دیدار کردن با آنها با هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

منتظمی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام فائزه هاشمی در دیدار بهائیان افزود: بهائیت از اول ایجاد خود تاکنون به‌عنوان دشمن اسلام و نوکر صهیونیسم بوده و از هر خیانتی که می‌توانسته کوتاهی نکرده است، ما نباید با دشمنان اسلام و نظام رابطه برقرار کرده و با آنها دیدار کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد ما دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت صرفا یک دیدار ساده نبود و در راستای تقویت این گروه ضاله صورت گرفت، همچنین این اقدام می‌تواند پیام‌هایی هم برای دشمنان انقلاب داشته باشد.

 منتظمی با اشاره به موضع‌گیری هاشمی‌رفسنجانی در رابطه با دیدار دخترش با بهائیان، تصریح کرد: فائزه هاشمی کاری را انجام داد که حتی پدرش هم نسبت به آن موضع گرفت، ولی باز هم دیدیم فائزه هاشمی بجای اینکه اظهار پشیمانی کند، می‌گوید ما خانوادگی اینگونه هستیم! آقای هاشمی باید نسبت به این مسئله هم موضع‌گیری کند.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در خاتمه گفت: همانگونه که آیت‌الله مکارم و رئیس دستگاه قضا نیز تاکید کردند، تقویت گروه ضاله بهائیت جرم است، به همین دلیل باید دادستانی به عنوان مدعی العموم از فائزه هاشمی شکایت کرده و دستگاه قضا نیز با وی برخورد کند.