فولادگر: اکثریت مجلس دهم را فراکسیون فراگیر تشکیل می‌دهد

حمیدرضا فولادگر منتخب اول مردم اصفهان در مجلس دهم ، اظهار داشت: آنچه که برآوردها نشان می‌دهد این است که جمع اصولگرایان و مستقلین مجلس دهم یعنی آنچه که تحت عنوان فراکسیون فراگیر مطرح شده است، اکثریت قاطع مجلس دهم را شکل می‌دهند.

وی افزود: طبیعی است تعداد اعضای فراکسیون فراگیر به تعداد اصلاح‌طلبان مجلس دهم غلبه دارد؛ اگر به عنوان اصولگرایی و اصلاح طلبی این فراکسیون‌های مجلس مطرح شوند و آنهایی که در لیست بودند تقریبا مساوی هستند اما با عنوان فراکسیون فراگیر که همه سلایق اصولگرایی و مستقلینی بودند که مایل نیستند در فراکسیون امید باشند، تعداد اعضای فراکسیون فراگیر غلیه می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به غلبه تعداد فراکسیون فراگیر،‌ ریاست لاریجانی برای مجلس دهم قابل پیش‌بینی است. طبعا هیات رئیسه و مسائل بعد از آن در روزهای آتی بررسی خواهد شد.

فولادگر بر همین اساس اضافه کرد: بنابراین جمع فراگیران از جمع نمایندگان منتخب اصلاح‌طلب در نشست‌های برگزار شده بیشتر بود و طبعا قادر خواهند بود که رئیس مجلس را تعیین کرده و درخصوص هیات رئیسه هم به تصمیم‌گیری برسند.

وی در ادامه تاکید کرد: حتی برخی از اعضای لیست امید در شهرستان‌ها نظرشان در مجلس چیز دیگری است. با این اوصاف می‌توان امیدوار بود که فراکسیون اکثریت با همان تعداد شکل بگیرد.

منتخب اول مردم اصفهان در مجلس در خاتمه عنوان کرد که پیش‌بینی‌ها برای ریاست مجلس دهم لاریجانی است.