دبیرکل حزب الله لبنان انقلاب اسلامی را متحد راهبردی جنبشهای مقاومت دانست و گفت: حضور احمدینژاد در منصه قدرت و ریاست جمهوری ایران به افزایش سطح حمایت ایران از مقاومت منجر شد.

به گزارش افکار به نقل از فارس، " سید حسن نصرالله " امروز در مراسم اختتامیه کاشت یک میلیون درخت در لبنان تأکید کرد: درباره موضوع سفر احمدی نژاد به لبنان، حرفی است که باید قبل از این سفر زده شود چون احمدی‌نژاد در جایگاه رئیس جمهور ایران و نماینده انقلاب اسلامی و تاریخ این انقلاب به لبنان می‌آید و وی نه برای بیان دوره ریاست جمهوری خود بلکه برای بیان تاریخ انقلاب از زمان پیروزی بر نظام شاهنشاهی در لبنان خواهد بود.

سید حسن نصرالله گفت: ما در لبنان و فلسطین و منطقه باید برخی موضوعات را از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مطرح کنیم جمهوری اسلامی مواضع جدی و پیشرفته‌ای در ارتباط با مناقشه اعراب و اسرائیل در کنار دولت‌های ‌عربی داشته است و انقلاب اسلامی قوی‌ترین متحد اسرائیل در منطقه یعنی نظام شاهنشاهی را حذف کرد.
دبیرکل حزب الله گفت: این دستاوردها کافی است تا بگوییم هزاران بار از ایران متشکریم و اینجا لازم است که از حافظ اسد، رئیس جمهور فقید سوریه نیز که موضع راهبردی پیشرفته‌ای در ارتباط با مناقشه خاورمیانه داشته و به موازات خط انقلاب اسلامی حرکت کرد نیز یاد کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی به متحد راهبردی جنبش‌های مقاومت تبدیل شده است و برغم اینکه با اتهام‌ها و فشارهای زیادی روبرو است از هیچ تلاشی برای حمایت از مقاومت دست برنمی‌دارد.

سید حسن نصرالله ادامه داد حتی اگر خطوط سیاسی مختلفی در داخل ایران وجود دارد اما همه ایرانی بر موضع حمایت از فلسطین، قدس و قضیه فلسطین اتفاق نظر دارند.

حضور احمدی‌نژاد در منصه قدرت و ریاست جمهوری ایران به افزایش هر چه بیشتر سطح حمایت ایران از مقاومت کمک کرد.