سردار فدوی: امریکا جرات دست درازی به آبهای ایران را ندارد

سردار علی فدوی ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهید سردار محمد ناظری که در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد، بیان داشت: استکبار و متحدانشان ۳۷ سال در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، ولی تا کنون ره به جایی نبرده اند و نظام جمهوری اسلامی هر روز بر توان و قدرت بازدارندگی و دفاعی اش افزوده می شود.

سردار فدوی با بیان اینکه متاسفانه برخی در دولت با ترس از قدرت پوشالی غرب سعی در رسمیت دادن به آمریکا هستند. اظهارداشت: حضرت امام (ره) از قیام سال ۴۲ تا پایان عمرشان هیچ کدام از کشورهای استکباری و جنگ طلب را به رسمیت نشناختند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اظهار اینکه ملت ایران هیچگاه از قدرتهای پوشالی غرب واهمه ای نداشته اند، خاطرنشان کرد: مسئولانی که برای وظیفه مقدس خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزیده می شوند به عنوان نماینده ملت سرافراز ایران نباید هیچگاه در موضع ضعف و ترس قرار بگیرند.

وی در پاسخ به اظهارات یک مقام آمریکایی در پایگاه ظفره در امارات افزود: آمریکا سالهاست برای ایجاد یک قدرت جدید در منطقه تلاش می کند حتی همراهی و همسویی برخی همدستان هم نتوانسته انها را به خواسته هایشان برساند.

سردار فدوی ابرازداشت: آمریکا پس از برجام هم به تعهداتش عمل نکرد و چهره واقعی خود را بر همگان نشان داد و همچنان سعی در نقض برجام دارد ولی هنوز مسئولانی در کشور هستند که در مقابل این بی قانونی ها و وعده شکنان درخواب غفلت بسر می برند.

وی ضمن بیان اینکه دشمن اصلی ایران، امریکا است، افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی افزایش توان رزمی و دفاعی در دستور کار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری نیروهای مسلح ایران هر روز بر توان دفاعی و بازدارندگیشان افزوده می شود.

فرمانده ندسا خاطرنشان کرد: در رزمایش های مختلف توان دفاعی سپاه به نمایش گذاشته شده است و هر ساله شاهد رونمایی و تجهیز نظامی و راداری در دریا، خشکی و هوا هستیم.

سردار فدوی با اشاره به شخصیت سردار شهید ناظری گفت: ثبات قدم شهید بزرگوار یکی از ویژگی‌های بی نظیر وی بود که در طول ۳۷ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفاع از نظام و اصل ولایت فقیه در زبا ن و عمل به همگان اثبات کرد.