حاج احمد متوسلیان بعید است زنده باشد

گروه سیاسی- محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه در گفت‌وگو با افکارنیوز گفت: من به لبنان برای پیگیری کار ایشان سفرهای زیادی انجام دادم ، به نظر نمی آید حاج احمد متوسلیان زنده باشد، خود حاج احمد متوسلیان شخصیتی بود که نمی گذاشت زنده بماند زیرا یلی برای خوداش بود.

وزیر سابق سپاه با اشاره به موضوع انقلابی گری نیز بیان داشت: ما در موضوع انقلابی گری کاملا تابع مقام معظم رهبری هستیم و باید بدانیم انقلاب اسلامی تمام شدنی نست.

وی افزود: این انقلاب ادامه پیدا می کند تا به قیام حضرت مهدی (عج) وصل شود. ما هیچ زمان دست از انقلابی گری برنمی داریم و باید گفت ما زنده ازآنیم که آرام نگیریم، موجیم که آسایش ما در ادب ماست.ما باید تا وقتی زنده هستیم انقلابی باشیم.

رفیق دوست در پاسخ به این سوال که آیا دو قطبی اصلاح طلبی و اصولگرایی تمام شده و در واقع نیروهای کشور به دو بخش انقلابی و غیر انقلابی تقسیم می شوند اظهار داشت: همه افراد باید خود را با رهبری بسنجند و هر کس دید که با رهبری زاویه دارد بداند انقلابی نیست و امروز ملاک انقلابی بودن رهبری است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که من انقلابی هستم و دیپلمات نیستم.

وی افزود: امروز ممکن است در اصولگرایان و یا اصلاح طلبان افرادی باشند که با رهبری زاویه داشته باشند ، مهم اصلاح طلب یا اصولگرا بودن نیست بلکه ملاک پیروی از رهبری است.