امیر حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در بدو ورود به دانشگاه هوایی ستاری، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در این بازدید، ضمن حضور در دانشکده‌های مختلف دانشگاه هوایی ارتش از نزدیک در جریان روند پیشرفت آموزش‌های نظامی، علمی، ابداعات جدید در عرصه‌های تجهیزات نظامی و فنی و مهندسی قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین در جمع فرماندهان و اساتید این دانشگاه با اشاره به سخنان اخیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ایستادگی و تبعیت نکردن از جبهه استکبار گفت: با توکل به خداوند متعال نیروی الهی هوایی در مقابل نفوذ دشمن همچون گذشته مقاوم و محکم ایستاده است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های گسترده استکبار و ایادی آنها برای نفوذ به مراکز حساس، به ویژه مراکز نظامی اظهار داشت: مهمترین وظیفه‌ کنونی ما مسئولان این است که در هر شرایطی به تبیین و روشنگری فرامین رهبر معظم انقلاب در بین دانشجویان و جوانان بپردازیم.

امیر شاه صفی ضمن توصیه انتقال تجربیات فرماندهان و اساتید به نسل جوان تصریح کرد: پرهیز از فرصت سوزی، برنامه‌ریزی مناسب، آینده‌نگری و به‌کارگیری تجربیات تلخ و شیرین حوادث انقلاب اسلامی باید برای نسل حال و آینده جزء اصلی‌ترین برنامه‌های پیش رو قرار گیرد.

وی با اشاره به شیطنت‌های مکرر آمریکا از طریق رژیم‌های مرتجع منطقه گفت: در مقابل این حربه دشمنان، بیداری و مقاومت مردمی می‌تواند مانع بزرگی باشد زیرا پشتیبانی مردمی همواره توانسته انقلاب ما را از تنگناهای تاریخی عبور دهد.