یهودی ها به خاطر توافق ایران در معرض خطر بمب هستند!

"جکی میسون،" کمدین معروف آمریکایی، در روند انتخابات دموکرات‌ها در نیویورک، به مخالفت جدی با "جرالد ندلر،" نماینده فعلی این ایالت، پرداخته و او را در تمام زمینه ها به سخره گرفته است. در پیامی که میسون در حمایت از "الیور روزنبرگ،" نامزد دیگر حزب دموکرات ها منتشر کرده است، مدعی شده یهودی ها به دلیل توافق هسته ایران که ندلر حامی آن بوده، در معرض خطر بمب هیدروژنی قرار دارند.

 
میسون در ادامه افزود: ندلر فردی است که وقت شما را در کنگره تلف می کند. وی ادامه داد: "او هیچ چیزی به دست نیاورده و اگر هم به موفقیتی رسیده در زمینه اشتباه بوده است. او برای مسئله ای همانند توافق هسته ای ایران رای می دهد. شما می دانید چه اتفاقی برای یهودی ها می افتد؟ یهودی ها در معرض بمب هیدروژنی قرار دارند. هیچ فردی نباید به جری ندلر رای دهد. به اولیور روزنبرگ رای دهید!"
 
ندلر در حال حاضر دوازدهمین دوره نمایندگی اش را سپری می کند. منطقه ای که وی نمایندگی آن را بر عهده دارد شامل جمعیت گسترده یهودی و لیبرال نیویورک می شود.
 
ندلر در هنگام امضای توافق هسته ای ایران با وجود مخالفت های ایپک، از آن حمایت کرد. وی درباره این توافقنامه اظهار کرد: "این قرارداد به ما شانس بیشتری برای پیشگیری از دستیابی ایران به بمب اتم می‌دهد."
 
توافقنامه هسته‌ای ایران در کانون رقابت این دو کاندیدای انتخاباتی قرار دارد. روزنبرگ مدعی است ندلر با رای خود و حمایت از برجام، به رای دهندگان خیانت کرده است.
 
در سوی دیگر، روزنبرگ 30 ساله، که همجنس گرا بودن خود را اعلام کرده، پس از حمایت ندلر از توافق هسته ای اظهار کرد وارد رقابت انتخاباتی ایالت نیویورک خواهد شد.
 
این اولین بار است که ندلر در دو دهه گذشته با یک رقیب انتخاباتی مواجه شده است.