تروریستی که نیروی انتظامی در خاش زنده دستگیر کرد

محمد مرزیه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد: در حادثه درگیری نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش در ماه گذشته چند نفر به هلاکت رسیدند اما، یک نفر زنده دستگیر شد و اعترافات آن نشان داد که این افراد عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان بودند.

وی با اشاره به پرونده فساد اقتصادی گمرک چابهار افزود: پرونده گمرک چابهار بسیار قطور و حجیم و در کل 30 جلد است و متهم اصلی مدیرکل وقت گمرک چابهار به اتهام ارتشا،اختلاس و قاچاق خودرو بازداشت است و بخشی از این پرونده به دادگاه اصل 49 ارسال شده است، بخشی دیگر از پرونده نیز در شعبه 101 دادگاه جزایی زاهدان در دست بررسی است.

مرزیه بیان کرد: این پرونده جزو افتخارات دستگاه‌های قضایی است که با تحمل فشارها محکم، سرفراز از این پرونده بیرون آمد و تا آخر در مقابل متهمان پرونده خواهد ایستاد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این پرونده یکی از افتخارات نیروی انتظامی است که دقیق بررسی کردند و لازم است که از فرمانده انتظامی وقت تشکر کنیم که در این پرونده بزرگ وارد شده و توانستند این شبکه بزرگ فساد اقتصادی را منهدم کنند.

این مسؤول ادامه داد: با فساد اقتصادی نسبت به هرکس در هر جایگاهی بدون اغماض برخورد می‌شود و امروز این وظیفه بر عهده دستگاه قضایی است که در این زمینه برخورد با عناصر کلیدی در اولویت قرار دارد.