ماموریت جدید جاسوس خبرنگارنما درباره حقوقهای نجومی

گروه سیاسی- فاطمه آلیا نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه مسیح علی نژاد جاسوس خبرنگارنما در تماسی با نمایندگان فعلی و سابق مجلس در پی شیطنت درباره فیش های حقوقی و حقوق های نجومی است، گفت: این فرد عصر روز جمعه گذشته با اینجانب تماس گرفت و سوالات عجیبی می پرسید.

وی افزود: این جاسوس که در خارج از کشور مستقر است، با تلفنی تماس می گیرد که شماره داخل کشور بر روی تلفن همراه نشان داده می شود، به همین دلیل چون از اول نمی دانیم چه کسی پشت خط است، تلفن را جواب می دهیم.

نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: این جاسوس در مورد هر موضوعی که در داخل کشور رخ می دهد ماموریت جدیدی پیدا می کند و فکر می کند در تماس با افراد داخل کشور می تواند برای خوش خدمتی به اربابانش تخلیه اطلاعاتی انجام دهد.

آلیا با بیان اینکه چهره های سیاسی و بخصوص نمایندگان مجلس باید مواظب شیطنت های جاسوسان خبرنگار نماها از جمله این فراری پناهنده شده به غرب باشند، افزود: شگرد این جاسوس طوری است که هیچ وقت خود را بعنوان فرد فراری و پناهنده شده به غرب معرفی نمی کند بلکه می گوید من خبرنگارم در حالی که اگر افراد از ماهیت و ماموریت وی با خبرنباشند، ممکن است به سوالات وی جواب دهند.

وی افزود: وقتی این جاسوس با من تماس گرفت، خود را خبرنگار معرفی کرد و ازش سوال کردم شما خبرنگار کجا هستید، گفت که من همان خبرنگاری هستم که اولین بار فیش حقوقی نمایندگان را منتشر کردم.

نماینده سابق تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس تصریح کرد: ما هیچ وقت با یک جاسوس مصاحبه نمی کنیم. وقتی از هویت این فرد مطلع شدم، به سوالاتش جواب ندادم و با وی مصاحبه نکردم.

آلیا اضافه کرد: ظاهرا ماموریت جدید این فرد جمع آوری اطلاعات در زمینه فیش های حقوقی است که مسئولین باید توجه کافی داشته باشند.

مسیح علی نژاد خبرنگار رسانه های اصلاح طلب بود که به دلیل همکاری با رسانه های معاند، ضد انقلاب و جاسوسی برای سرویس های اطلاعاتی خارج از کشور و همچنین شیطنت هایی که در داخل کشور داشت، چند با احضار به دادگاه احضار شد.

وی خبرنگار پارلمانی برخی از رسانه های اصلاطلب بود که به مجلس هفتم ممنوع الورود شد و در نهایت از کشور گریخت و برای خوش خدمتی بیشتر به سازمانهای جاسوسی غرب پیوست.

علی نژاد در حال حاضر با کشف حجاب، با دشمنان نظام و ملت ایران، همکاری تنگاتنگی دارد.