مدیرعامل بانک رفاه قبل از آقای نجومی چقدر می گرفت؟

نتایج یک بررسی نشان داده که حقوق ماهیانه مدیرعامل اسبق بانک رفاه کارگران با همه دریافتی‌ها و مزایا در یکسال قبل، به رقمی در محدوده 10 میلیون تومان بالغ می‌شده است.

علی صدقی، مرد حاشیه ساز نظام بانکی و مدیر عامل سابق بانک رفاه کارگران، یکسال قبل و با خروج محمد رضا نظری، جایگزین وی دربانک رفاه کارگران شد که از همان زمان  شراکت وی با حسین فریدون در صرافی به یکی از مهمترین سوژه های خبری مبدل شده بود. در حال حاضر، محمد علی سهمانی اصل، پس از خداحافظی پرسر و صدای "علی صدقی"، به کرسی مدیریت عاملی بانک رفاه کارگران تکیه زده است.

بعد از این ماجرا و رو شدن فیش های غیر متعارف حقوقی مدیران عامل بانک‌ها، از جمله علی صدقی، بحث جابجایی مدیران عامل بانک‌ها به شدت جدی شد تا اینکه هفته قبل، علی صدقی جای خود را به سهمانی اصل، مدیر عامل پیشین بانک توسعه تعاون داد.

علی صدقی، مدیرعامل سابق بانک رفاه کارگران درخصوص رسانه‌ای شدن پرینت گردش حساب خود گفت: سندی که در رسانه‌ها منتشر شد پرینت گردش حساب بود که مانده حساب را در۱۰ ماه گذشته نشان می‌داد و تنها حقوق ماه اسفند ماه نبود و افزود که در برخی از رسانه‌ها به گونه‌ای تلقی شد که مبلغ ۲۳۴ میلیون تومان تنها مربوط به یک ماه بوده است، درحالی که این موضوع یک دروغ بزرگ است.

با اینهمه، پس از عزل وجابجایی مدیران نظام بانکی، تعدادی از انها در تلاش بوده اند تا  ریشه این افزایش حقوق را به مدیریت دولت قبل گره بزنند در حالیکه با بررسی تفاوت دریافتی  مدیر عامل اسبق بانک رفاه کارگران در  یکسال قبل و  دریافتی  علی صدقی مشخص خواهد شدکه این افزایش ها دریکسال گذشته به جریان افتاده است.