علی سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اظهارات علیرضا زاکانی در نشست خبری روز گذشته، گفت: این خیلی بد است که هر از چندگاهی اخباری در رابطه با دست‌اندازی برخی افراد به اموال بیت‌المال در نظام ما به گوش می‌رسد و بدتر اینکه در چنین مواردی پای برخی از مسئولان یا نزدیکان آنها در میان باشد.

وی افزود: آنگونه که آقای زاکانی مطرح کرد مبالغ بسیار زیادی از بیت‌المال به جیب برخی از آقایان که گویا آقای فریدون هم جزو آنهاست، سرازیر شده است. به نظر من وزیر اقتصاد امروز باید بررسی کند تا مشخص شود که بانک‌های مختلف به این افراد چقدر و به چه صورت تسهیلات داده‌اند.

سلطانی‌وش تصریح کرد: از آنجایی که رئیس جمهوری تاکید دارد که در برخورد با فساد و تخلفات اقتصادی جدی است باید این مسئله را نشان دهد و می‌بایست از نزدیکترین افراد به خود و از حلقه فریدون شروع کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در خاتمه اظهار داشت: متاسفانه این رفتارها مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد می‌کند، در حالی که مقام معظم رهبری بارها از مسئولان قضایی و اجرایی و نمایندگان مجلس خواسته‌اند که با اینگونه فسادها برخورد جدی شود. به نظر می‌رسد عدم برخورد جدی با چنین مسائلی باعث ایجاد حلقه‌های بزرگتری خواهد شد و این یک خطر است.