ماجرای سلطان چای بودن باهنر و لباس هزار دلاری پسرش

محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز در نشست خبری خود که در خبر آنلاین برگزار شد با اشاره به وقایع تروریستی اخیر اظهار داشت: اتفاقات مهمی در کشور رخ داده است از جمله تلاش های تروریستی که جنگ های نیابتی به راه انداختند.

 

وی تصریح کرد: البته از طرفی خیر است که این ها باشد حکومت هایی که سال های سال پشت نقاب تزویر خود را حامی مسلمانان جهان می دانستند امروز به صورت علنی دست در دست غده سرطانی رژیم صهیونیستی بودن خود را نشان داده اند و همه توانشان را به کار می گیرند تا بر سر قدرت بمانند.

 

باهنر تاکید کرد: این حکومت ها تمام همت خود را برای بر سر قدرت ماندن حتی به قیمت به خون کشیدن کودکان، زنان و مردان بیگناه و بی تقصیری که تنها می خواهند زندگی کنند به کار بسته اند که ان شالله این تلاش ها به مثابه آخرین میخ هایی است که بر تابوت خود می کوبند.

 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فوت مرحوم علی دادمان بیان داشت: یادی از مرحوم دادمان داشته باشیم که فاجعه تاسف باری بود و در این میان بحث های ترور بیولوژیک نیز مطرح بود که ما در حال پیگیری آن هستیم.

 

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون فیش های حقوقی نجومی اظهار داشت: ممکن است هر از چند گاهی در کار اداری و سازماندهی بزرگ مشکلات و مسائلی به وجود بیاید کما اینکه در هر جامعه ای ممکن است در زمانی ناهنجاری و ظلم هایی به وجود بیاید اما معتقدم مهمتر از اصل موضوع موضوع نحوه برخورد با مسئله باید مد نظر قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه امروز فضا عوض شده است یادآور شد: 15،20 سال قبل شایعاتی درباره شخصیت ها و حتی بنده مطرح می شد مبنی براینکه پسر فلانی لباس هزار دلاری می پوشد و فلانی سلطان چای است در حالی که در آن زمان پسر بنده چهار یا پنج سال بیشتر سنش نبود ما نیز حساس نبودیم چون می دانستیم مردم حقیقت را متوجه می شوند اما در حال حاضر فضای اطلاع رسانی و مجازی آنقدر پرتوان و پرحجم شده است که می تواند از کاه کوه بسازد و بالعکس.

 

باهنر افزود: البته از یک جهت این فضا می تواند مثبت باشد چرا که حساسیت ها را زود برانگیخته می کند و مسئولان زودتر به خود می آیند تا برخوردهای جدی تری انجام دهند.

 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری یادآور شد: فیش های نجومی فیش های مختلفی دارد و فکر می کنم بهترین تعبیرات را مقام معظم رهبری در روز عید فطر در این باره داشتند یک عده حقوق های نجومی گرفتند و پایه های قانونیش را پیدا کردند و عده ای نیز حقوق نجومی گرفتند و خلاف قانون کردند.

 

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بیان داشت: ما در کشورمان حدود صد هزار مدیر داریم وحتما کسانی که سواستفاده کردند یک صدم مدیران کشور هم نخواهند شد، نباید به مدیران کشور ظلم شود و با یک چوب همه را برانیم به حمدالله دست های پاک در سطح مدیریتی در کشور وجود دارد و آن یک درصدی که مبتلا به این عمل ناثواب شده اند دو بخش هستند یک بخش دریافت هایی که کرده اند مبانی قانونی آن را درست کرده اند چرا که قانون اختیاراتی را به مجمع عمومی داده که می توانسته این کارها را انجام دهد، از این رو برخی حقوق های عجیب و غریبی برای خود تصویب کردند، برخی دیگر این کار را نکردند اما برداشت غیرقانونی داشتند.

 

وی با تاکید براینکه دولت باید کار را به صورت جدی دنبال کند تصریح کرد: تا به حال چندین بار نظام هماهنگ پرداخت در مجلس تصویب شده اما پس از تصویب بلافاصله یک نشتی ها و راهگریزی هایی برای سواستفاده کنندگان پیدا شده که باید جلوی این روزنه های نشت را گرفت.

 

باهنر افزود: باید آنگونه که دولت اعلام کرده و وعده حل این مشکلات را داده به آن عمل کند و مجلس هم آنجا که نشتی قانونی وجود دارد آن را اصلاح کند تکلیف خاطیان این کار روشن است آنهایی که قانونی عمل کرده اند باید پول را به بیت المال برگردانند و حتی برخی باید از مسئولیت هایشان کنار گذاشته شوند آنهایی هم که به صورت غیرقانونی تصرف در اموال دولتی داشته اند باید مجازات و محاکمه شوند.