خبرنگاران تعامل در بررسيهاي خود به مورادي بر ميخورند که به منظور اطلاع مخاطبين محترم از آن و بررسي بيشتر در خروجي پايگاه منتشر ميگردد.

شنیده شده است که شبکه تازه تاسیس بازار، توسط پنج شرکت مطرح تبلیغاتی که بیشترین میزان پخش تبلیغات تلویزیونی در چند سال گذشته را داشته اند مدیریت می شود. در واقع این شبکه که هم اکنون فقط با گیرنده های دیجیتال قابل دریافت است توسط این پنج شرکت که تاکنون غالبا تنها نقش واسطه میان صدا و سیما و مجموعه‌هی سفارش دهنده تبلیغ کننده را داشته اند اداره و مدیریت خواهد شد.
به نظر می‌رسد این رویکرد و سپردن کار به این دست شرکت‌ها که مبتنی بر واسطه گری توانسته اند شرکت های تبلیغاتی خود را مطرح کنند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد.
سود بسیار زیاد تبلیغات و البته سود فراوان این دست شرکت‌ها، نحوه انتخاب و گزینش این پنج شرکت را با تردید رو به رو کرده است.
گزارشاتی به تعامل رسیده که در نحوه انتخاب یکی از این شرکت ها مواردی مشکوک و قابل تردید وجود دارد.

تغییر مدیر رسانه‌ای پرسپولیس

شنیده شده است باتوجه به اینکه از سالهای گذشته " قریب " خبرنگار سابق خبرگزاری فارس، وظیفه انجام امور رسانه ای رویانیان را انجام می داده، انتظار می رود وی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس معرفی شود.
قریب که به دلیل انجام امور رسانه ای رویانیان از خبرگزاری فارس بیرون آمد مدتها است که در این زمینه رویانیان را همراهی می کند.
رویانیان در بین اصحاب رسانه به خوش صحبتی و البته همیشه روی آنتن بودن شهره است که این شهرت را مدیون قریب است
ورود به موضوع جریان انحرافی ممنوع!
شنیده شده است رسانه‌ های جریان اصلاح طلب به شدت از ورود به مسائل جریان انحرافی و تبیین مسایل آن منع شده‌اند.
البته مروری بر محتوای رسانه‌های جریان اصلاح طلب گویای این مطلب است.
طبق این گزارش، این تصمیم ماحصل ارتباط و مذاکره نماینده شورای راهبردی جریان انحرافی با عناصر رسانه‌ای جریان اصلاح طلب از جمله آقایان ت و م می‌باشد.

آقای فقیه همچنان در مسند ریاست هلال احمر
هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رییس جمعیت هلال احمر از استعفای خود از ریاست ستاد انتخاباتی اسفندیار رحیم‌مشایی خبر داده و همچنین با دستورالعملی به مدیران و تحریریه روزنامه متبوع خود، از آنها خواسته تا گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی را علیه رییس دفتر رییس‌جمهور و اطرافیان وی آماده کنند تا به‌زودی منتشر شود.
مروری بر رویه جاری دولت مبنی بر برکناری منتقدین اسفندیار رحیم مشایی و استمرار ریاست دکتر ابوالحسن فقیه، تردیدهای جدی را در صحت این خبر ایجاد نموده است.
پیش از این نیز اخباری از طراحی شورای راهبردی جریان انحرافی به منظور استعفاها و انتقادهای صوری به منظور نفوذ در بدنه نیروهای اصولگرا منتشر شده بود.
مقصد خاوری کجا بود؟ پس چه شد؟
شنیده شده قرار بر این بوده است که خاوری مدیر عامل بانک ملی جایگزین بهمنی در بانک مرکزی شود.
استعفاي روز گذشته وي اين سوال را مطرح ميکند که آيا مقصد وي تغيير خواهد کرد؟ يا اين استعفا در راستاي قهرمان سازي وي بوده است. نحوه نگارش متن استعفاي بهمني، اين گزينه را تقويت ميکند.