صالحی راست می گوید یا عراقچی؟با آمریکا معامله کردیم یا نه؟!

محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 22 تیر) در صحن علنی مجلس در تذکری شفاهی ناظر به ماده 104 آیین‌نامه‌ داخلی مجلس با اشاره به لزوم انتشار دستور جلسه علنی 48 ساعت قبل از آغاز صحن گفت: آنچه در دستور جلسه منتشر شده با آنچه در تابلوی صحن است و عزیزان می‌خوانند منافات دارد و هیات‌رئیسه باید در این زمینه دقت کند.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به سخنان عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌آی مبنی بر فروخته شدن آب سنگین ایران به آمریکا و گرفتن پول آن اظهار داشت: این در حالی است که آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گویند چون آن دو میلیارد را آمریکایی‌ها بلوکه کردند اصلا معامله‌ای صورت نگرفت؛ حال آیا آقای صالحی درست می‌گوید یا آقای عراقچی؟

ابطحی در ادامه گفت: فکر می‌ کنم بحث حقوق‌های نجومی مسائلی از قبیل فروش آب سنگین ایران به آمریکا و موضوع IPC و قراردادهای نقدی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقاضا از نمایندگان مجلس بابت هوشیار بودن در این زمینه از هیات‌رئیسه مجلس خواست تذکرات لازم را در اینباره بدهند.