برافراشته شدن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌های جهان

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای "دروازه ری" قم که در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار شد اظهار داشت: جایگاه اجتماعی و فرهنگی امروز کشورمان سبب اهمیت ملت ایران نزد جهانیان شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دست‌اندرکاران نیروی دریایی ساخته و تربیت شده انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌هایی که علیه ملت ایران اعمال شده است یدطولایی در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح داریم.

سیاری با بیان اینکه ناوهای موشک‌انداز و زیردریایی‌ها توسط کارکنان نیروهای مسلح تولید می‌شود گفت: امروز به دستور فرمانده کل قوا در اقیانوس‌های جهان حضور داریم و پرچم کشور ایران در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آید که قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: اگر جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه بالا است به برکت مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌هایی است که توسط ملت ایران انجام می‌شود و ده‌ها هزار شهید برای دفاع از مرزهای این کشور تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه استقلال و جایگاه کشورمان در میان کشورهای جهان بسیار بالا است تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بازیگر اصلی منطقه است و کشورهای منطقه و جهان بدون حضور کشورمان نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

سیاری با بیان اینکه امنیت کشور ایران برای جهانیان مثال‌زدنی است افزود: امنیتی که در کشورمان وجود دارد بی‌نظیر است و همه این موضوع را می‌دانند که در گرو امنیت، رفاه، آموزش، تحصیل و آبادانی به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه هر چه که داریم به برکت خون شهدا است بیان کرد: با همدلی و هماهنگی که در کشور وجود دارد امنیت حاکم است و به برکت خون شهدا و در صحنه بودن ملت ایران امنیت بی‌نظیری وجود دارد، شهدای مدافع حرم با ازخودگذشتگی و شهادت زمینه امنیت مرزها را فراهم کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر راه شهدا ادامه پیدا کند عزت، افتخار و امنیت داریم و اگر از راه شهدا دور شویم همه چیز را از دست می‌دهیم و باید با برگزاری یاد و خاطره شهدا معنا و مفهوم شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

سیاری افزود: باید دشمن را بشناسیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهدا زمینه پیشرفت کشورمان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: جایگاه ملت ایران به برکت خون شهدا جایگاه بالایی است، قدرت ابعاد مختلفی دارد که بعد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود و اگر همه این‌ها قوی باشد قدرت کشور افزایش پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب هیچ اراده سیاسی در کشور وجود نداشت و تصمیمات سیاسی به وسیله افرادی گرفته می‌شد که توسط بیگانگان گماشته شده بودند.

سیاری افزود: پیش از انقلاب کشورمان از استکبار جهانی تبعیت می‌کرد ولی امروز تمام تصمیم سازی‌ها و ارتبا‌های سیاسی در داخل کشور گرفته می‌شود.