درخواست عجیب و مضحک مشاور نظامی ترامپ از امام خمینی!

مایکل فلین، سپهبد بازنشسته ارتش آمریکا و مشاور نظامی دونالد ترامپ، در مصاحبه ای مضحک به طور مکرر از رهبر فقید ایران، امام خمینی (ره) خواست تا حملات نیس فرانسه را محکوم کند!

 
او در مصاحبه ای با شبکه فاکس نیوز در اظهاراتی توهین آمیز گفت: «من از (آیت الله) خمینی می خواهم پاسخگوی حملات صورت گرفته در فرانسه باشد!» دوازده ساعت بعد، فلین اظهارات موهن و مضحک خود را تکرار کرد و از رهبر فقید ایران خواست تا این حملات را محکوم کند: «من از (آیت الله) خمینی، رهبر ایران و جهان اسلام می خواهم در برابر این حملات پاسخگو باشد!»
مایکل فلین در حالی رهبر فقید جهان اسلام را مسئول این حملات دانست که وی در سال 1989 میلادی (1368) درگذشته است. 
 
به نوشته هافینگتن پست، آیت الله خمینی، رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، به مدت 10 سال رهبری این کشور را پس از انقلاب اسلامی بر عهده داشت. پس از رحلت او، آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر معظم ایران انتخاب شد.
 
بیان این اظهارات مضحک از زبان کسی که هیچ تجربه ای در عرصه امنیت ملی ندارد، تعجب برانگیز نیست؛ اما فلین به تازگی مسئولیت هدایت سازمان اطلاعات دفاعی، یکی از پیچیده ترین آژانس های اطلاعاتی، را بر عهده گرفته است و اشتباهاتی از این دست از سوی او شرم آور و مایه تاسف است.
 
هنوز هیچ گروه خاصی به طور رسمی مسئولیت حمله نیس در فرانسه را بر عهده نگرفته است. در این حمله، یک کامیون حامل مواد منفجره به جمعیت هزاران نفره مردمی که برای تماشای مراسم آتش بازی آمده بودند، حمله کرد. این حمله، دست کم 84 کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است. گفته می شود عامل این حادثه یک فرد تونسی تبار بوده است.