دیدن فیلم جنسی محور خطبه نماز جمعه مفتی سعودی

به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از عربستان سعودی حاکی از آن است که شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ مفتی اعظم سعودی در آخرین سخنرانی خود که روز جمعه گذشته انجام شد، نسبت به افزایش شدید مشاهده فیلم های غیر اخلاقی در کشورش به شدت هشدار داد.

مفتی اعظم عربستان در خطبه نماز جمعه این هفته خود در ریاض، که گویا بر اساس آماری که اخیرا بدست وی رسیده بود، سخن می گفت، در ادامه افزود: مشاهده فیلم های جنسی نوعی جرم به شمار می رود و موجب انهدام ارزش ها و اخلاق افراد می شود اما با این حال شمار زیادی از شهروندان این گونه فیلم ها را مشاهده می کنند.

«عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ» اخباری به گوش بنده رسیده که گفته می شود برخی مردان کشورمان حتی همسران خود را مجبور می کنند که با آنها چنین فیلم های غیر اخلاقی را مشاهده کنند. همچنین برخی افراد از طریق تلفن با شبکه های ماهواره ای غیر اخلاقی در سراسر جهان ارتباط برقرار می کنند و تماس می گیرند.

گفتنی است آمار و ارقام رسمی منتشر شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد عربستان حاکی از آن است که پایگاه های اینترنتی غیراخلاقی بیشترین سایت هایی هستند که مورد استفاده و بازدید شهروندان سعودی قرار می گیرد. بر اساس آمار اعلام شده توسط یکی از مسئولان شهرک تکنولوژی عربستان، بیش از ۹۲ % هر روز از شهروندان عربستانی از سایت های غیر اخلاقی بازدید می کنند.