هدف مشترک اصولگرایان پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری است

لطف‌الله فروزنده دهکردی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اظهار داشت: هدف مشترک همه اصولگرایان پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 96 است و با آن‌که سلایق مختلفی شاید وجود داشته باشد، ولی مطمئناً به وحدت ختم می‌شود.

وی وحدت روی یک شخص را از اصول اولیه اصولگرایان دانست و افزود: همه اصولگرایان معتقدند اگر وحدت روی یک نفر نکنند، حتماً شکست می‌خورند، تعدد کاندیداها حتماً آسیب می‌زند و همه معتقدند باید تلاش شود با هر سازوکاری شده به یک نفر مطلوب ختم شده و به اجماع برسند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه اگر در انتخابات 92 روی یک شخص به اجماع می‌رسیدیم، شرایط متفاوت می‌شد، خاطرنشان کرد: فردی که می‌خواهد رئیس‌جمهور شود باید ولایت‌مدار باشد، باید بپذیرد سیاست‌گذار نظام رهبری است. رئیس‌جمهور مسئول قوه مجریه است و باید سیاست‌های مقام معظم رهبری را اجرا کند نه اینکه خودش منشأ گفتمان باشد.

فروزنده انقلابی‌بودن براساس شاخص‌های رهبری را از دیگر شرایط ذکر کرد و گفت: در شرایط کنونی رئیس‌جمهور باید ضد استکبار، مردمی، دارای فهم مسائل اقتصادی، معتقد به تعامل همه قوا، پایبند به اصول و استفاده‌کننده از همه ظرفیت‌ها باشد.

وی به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره و ابراز کرد: ما مشکل سیاست و راهبرد نداریم ولی امروز در مسائل اقتصادی دارای چالش‌های جدی‌ای هستیم که رئیس‌جمهور آینده باید برنامه مشخص و شفافی در اقتصاد داشته باشد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران عنوان کرد: جوانان انقلابی باید از سران اصولگرایی بخواهند و جریانی ایجاد کنند تا براساس معیارهای بدنه جامعه فردی معرفی کنند که با پایداری در اصول، نوگرایی در روش و گردش نخبگان این کار عملی است.

فروزنده بابیان اینکه نگاه انقلابی بالاتر از جریانات سیاسی است، اظهار داشت: در ریاست جمهوری باید به سمت این باشیم که نگاه انقلابی بالاتر از جریان‌های سیاسی حاکم شود و با خارج‌کردن فضای دوقطبی کار کنیم تا نیروهای مؤمن انقلابی زیر یک چتر قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در انتخابات 94 اصولگرایان تجربه خوبی کسب کردند و با پیروزی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی روشن شد با یک سازوکار مشخص می‌توان پیروز شد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انتخابات شورای شهرها را نیز مهم برشمرد و گفت: برای شورای شهر هم باید اصولگرایان وحدت کنند و چهره‌های متناسب با نیازهای شهر، جوان، دارای تخصص و دارای عملکرد را معرفی کنند.