درخواست نماینده سابق از رئیس دولت راستگویان/به اتهام برادرتان رسیدیگی کنید!

زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس نهم و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به‌ویژه خواریهای حسین فریدون دستیار و برادر رئیس‌جمهور، اظهار کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی است برای اطلاع‌رسانی به عموم جامعه و حداقل روشنفکران و نخبگانی که به دنبال مصالح ملی می‌گردند.

وی افزود: دیگر زمان پوشاندن فساد و انحراف تحت عنوان آسیب نزدن به اصل نظام گذشته است، آقای رئیس‌جمهور در زدن تهمت و اتهام به دولت گذشته از ابتدای حضور دولت یازدهم سنتی را ایجاد کردند که مرتباً به گذشتگان اتهام زنی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: رئیس‌جمهور نباید از این‌که در فضای مجازی در مورد برادرش و حقوقهای نجومی مباحثی مطرح‌شده، گله‌مند باشند.

طبیب زاده خاطرنشان کرد: این‌ یک واقعیت و مطالبه عمومی است که  باید به تخلفات و افرادی که به دستگاههای دولتی  منتسب هستند، رسیدگی شود.

وی سخنان رئیس سازمان بازرسی در مورد تخلفات برادر رئیس‌جمهور را یک واقعیت دانست و تأکید کرد: اینکه رئیس یک دستگاه نظارتی نسبت به تخلفات یک فرد متخلف مسائلی را مطرح کند، اتهام زنی نیست، بلکه واقعیتی است که یک سازمان مسئول در مورد دخالتهای حسین فریدون در گماردن یک مفسد اقتصادی اعلام کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، افزود: حسین فریدون از فردی که پرونده سنگین اقتصادی دارد حمایت کرده و این موضوع همکاری در فساد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: فردی که برای یک مفسد اقتصادی ایجاد رانت کرده خود او نیز مجرم است زیرا همکاری در جرم کرده است و باید طبق قانون با این فرد نیز برخورد شود.

طبیب زاده تأکید کرد: بنده معتقدم رئیس‌جمهور باید در مورد برادرش موضوع صریح بگیرد زیرا  کسی که نام دولت خود را «راست‌گویان» گذاشته باید اولین اقدام را در حذف کسی که در راستای مفاسد اقتصادی قدم برمی‌دارد، انجام دهد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان بازرسی کل کشور باید طی یک گزارش تخلفات حسین فریدون را به قوه قضائیه اعلام کند، افزود: دادستان نیز به‌عنوان یک مدعی‌العموم باید نسبت به این گزارش اقدامات قضائی را انجام دهد.