به گزارش افکار به نقل از آفتاب: احمد حکیمی‌پو، رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی‌جبهه اصلاحات گفت: برگزاری اجلاسی با حضور نمایندگان تشکل‌های اصلاح‌طلب و دیدار با دلسوزان نظام در دستور کار است.

احمد حکیمی‌پو، در خصوص جلسه شب گذشته شورای سیاست‌گذاری جبهه اصلاحات گفت: در این جلسه پس از پرداختن به مسائل جاری کشور از قبیل گرانی، تورم و مشکلات مردم، نمایندگان تشکل‌های مختلف نسبت به روند لغو امتیاز رسانه‌های اصلاح‌طلب ابراز نگرانی کردند.

وی با بیان اینکه در خصوص لغو مجوز فعالیت سازمان مجاهدین انقلاب و جبهه مشارکت نیز بحث‌هایی مطرح و ابراز نگرانی‌هایی صورت گرفت، ادامه داد: موضوع روند محدود شدن فعالیت سیاسی
” از سرگیری روند رایزنی‌ها با شخصیت‌های اثرگذار و دلسوزان نظام و انقلاب از جناحین مختلف از دیگر مسائلی بود که در دستور کار قرار گرفت. حکیمی‌پور در پایان تصریح کرد: همچنین بنا شد دیداری با مراجع در شهر قم داشته باشیم. “
تشکل‌های قانونی در کشور از جمله سازمان مجاهدین و جبهه مشارکت از دیگر بحث‌های جلسه شب گذشته بود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی‌جبهه اصلاحات با بیان اینکه روند پیش‌بینی شده قانونی در انحلال دو حزب جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی طی نشده و یکباره انحلال این احزاب اعلام شد، گفت: این امر موجب نگرانی است، زیرا با اصول قانون اساسی، اهداف انقلاب و توسعه سیاسی و همه جانبه کشور مغایرت داشته و انتظار می‌رفت اگر تخلفی نیز از سوی این دو حزب صورت گرفته بود در چارچوب قانون بررسی شده و اجازه دفاع و حقوق قانونی برای آنها درنظر گرفته می‌شد.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص بسته شدن مجدد روزنامه اندیشه‌نو که ارگان حزب اسلامی کار، یکی از احزاب عضو جبهه اصلاحات می‌باشد، ابراز تاسف شد و در این خصوص نیز انتظار می‌رود هیأت نظارت بر مطبوعات با توجه به نیاز جبهه اصلاحات به تریبون به منظور رساندن پیام خود به طرفدارانش محدودیت ایجاد نکند و به هر بهانه‌ای یک حزب، رسانه و ارکان آن‌را تعطیل نکند.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران ادامه داد: همچنین در جلسه شب گذشته برگزاری اجلاسی با حضور نمایندگان تشکل‌های اصلاح‌طلب در دستور کار قرار گرفت که البته موضوع زمان و مکان آن بعدا اعلام خواهد شد.

وی افزود: از سرگیری روند رایزنی‌ها با شخصیت‌های اثرگذار و دلسوزان نظام و انقلاب از جناحین مختلف از دیگر مسائلی بود که در دستور کار قرار گرفت. حکیمی‌پور در پایان تصریح کرد: همچنین بنا شد دیداری با مراجع در شهر قم داشته باشیم.

گفتنی است، احمد حکیمی‌پور دبیر‌کل حزب اراده ملت به تازگی به عنوان رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انتخاب شده است.