جوابیه وزارت کار به خبر حضور سرزده وزیر کار در کمیسیون‌های مجلس

روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوابیه‌ای پیرامون خبر فارس با تیتر «حضور سرزده ربیعی در جلسات امروز کمیسیون‌های مجلس» که 29 تیرماه منتشر شده بود، صادر کرد.

متن این جوابیه بدین شرح است:

حضور دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دعوت رسمی رئیس محترم کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با هدف بررسی مسائل مرتبط با طرح تحول سلامت و نقش سازمان‌های بیمه‌گر صورت گرفته و مقرر گردید مسائل مربوطه به این سازمان‌ها و طرح تحول سلامت در جلسات بعدی نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بنابراین تنظیم خبر از سوی آن خبرگزاری بر اساس گمانه‌زنی‌ها صورت گرفته و انتظار می‌رود رسانه‌ها تعمق بیشتری نسبت به درج اخبار اقدام نمایید.

بر اساس این گزارش، جوابیه وزارت کار در حالی صادر شده که طبق دستور جلسات هفتگی کمیسیون که از سوی مجلس شورای اسلامی منتشر شده برای نشست روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت و درمان این دستور کار درج شده است: «دعوت از وزیر و معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران جهت بررسی طرح تحول سلامت و تطبیق آن با قوانین بالادستی»

در دستورکار مجلس اسمی از وزیر کار برای حضور در نشست کمیسیون نیامده است و بر همین اساس برخی نمایندگان انتقاداتی را نسبت به حضور ربیعی در نشست مطرح کردند.

مخاطبان می‌توانند از طریق سایت مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش‌های مجلس جزئیات دستور کار هفتگی کمیسیون‌ها را مشاهده کنند.