ایران با این حرکت نشان داد رسما در مرز اسرائیل حضور دارد!

پایگاه آمریکایی دیلی کالر افزود: «اخیرا رسانه های ایران تصاویری را از ژنرال ایرانی که در حال دید زدن با دوربین در مرز سوریه و اسرائیل است به نمایش گذاشته اند. ایران با این حرکت به طور رسمی حضور خود را در مرز های اسرائیل تایید کرد و این یک هشدار آزار دهنده به اسرائیل مبنی بر لزوم توقف دخالت های اسرائیل در سوریه بوده است. کاملا انتشار این تصاویر به منظور افزایش تنش های بین ایران و اسرائیل بر سر کشور سوریه بوده است.

دیلی کالر افزود: «این ژنرال ایرانی در سال 2011 به خاطر نقض حقوق بشری، مورد تحریم های آمریکا نیز قرار گرفته است. ایران در کنار سوریه، از اولین حامیان رژیم بشار اسد در سوریه بوده است. ایران به دنبال برقراری رژیم شیعه اسد در سوریه در مقابل افزایش نفوذ های سنی ها در خاورمیانه می باشد. رهبر عالی ایران و همچنین دولت این کشور مرتبا خواستار سرنگونی رژیم اسرائیل بوده اند و اکنون حضور این نظامیان ایران در مرز اسرائیل موجب نگرانی برای امنیت اسرائیل شده است.»

دیلی کالر در پایان نوشت: «یکی از شعار های انقلاب ایران که همچنان در ایران وجود دارد، شعار "الله اکبر" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" می باشد.»