با دور هم وزرای خارجه دشمنی ما با آمریکا تمام نمی‌شود

مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش با حضور امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسئولان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

در این مراسم امیر احمد رضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: مواظب دشمن باشید و خوش گمانی به دشمن را کنار بگذارید که امروز این تحریم‌ها برداشته شود یا نه!

پوردستان گفت: با دورهم نشستن چهار وزیر امور خارجه، دشمنی ما با آمریکا تمام نمی‌شود، مشکل ما با آمریکا ریشه‌ای است، ما امروز با جنگ‌های ترکیبی رو‌به‌رو هستیم، آمریکا همه توانش را برای براندازی جمهوری اسلامی به کار گرفت اما به جایی نرسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمریکا در پی نا امن کردن شمال غرب است تصریح کرد: سپاه،بسیج،ارتش،نیروی انتظامی و مردم در اوج آمادگی هستند، راهبرد جدید آمریکا جنگ مذهب علیه مذهب است.

پوردستان افزود: دشمن علاقه‌مند است  که ناامنی را به مرزهای جمهوری اسلامی بکشد، اما سپاه و ارتش جلوی داعش را گرفت، مرجعیت دینی اهل سنت و تشیع عراق با هم متحد شدند و در برابر داعش ایستادند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: سرمایه‌گذاری امروز دشمن در حوزه جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت بیشتر است دشمن در جنگ نرم به عنوان آینده‌سازی است دشمن به دنبال تغییر سبک زندگی است.

وی قصد دشمن را از تحریم‌های اقتصادی، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواست مردم را به خیابان‌ها بکشد.

پوردستان افزود: مسئولان آمریکایی در برجام بیشتر از مسئولان داخلی وعده می‌دادند که اوضاع خوب می‌شود، می‌خواستند مردم را امیدوار کنند و مردم را وارد خیابان‌ها کنند چرا که آنها از فرصت‌های از دست رفته در فتنه 88 ناراحتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: مواظب بیوتروریسم باشیم دشمن درصدد است از طریق آلوده کردن مواد غذایی جمعیت مسلمانان را کم کند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می‌گویند که بعد از برجام نگرانی‌ام بیشتر شده، چرا که راه‌های دیگری را آغاز خواهند کرد.

پوردستان خاطرنشان کرد: امیر ملکیان یکی از نخبگان ارتش جمهوری اسلامی است و برای ایشان و خودم  آرزوی شهادت می‌کنم.

در این مراسم از زحمات امیر حشمت‌الله ملکیان تقدیر و شرفی به عنوان فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش معرفی شد.