ترامپ رئیس جمهوری بعدی آمریکاست

رایان زینک، عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا در مصاحبه با شبکه کردستان 24 مدعی شد اعطای اجازه به ایران برای ادامه برنامه هسته ای اش، فاجعه ای برای خاورمیانه خواهد بود و سبب بی ثباتی منطقه می شود.

 

زینک، عضو مجلس نمایندگان از ایالت مونتانا در ادامه با ادعای نفوذ ایران در منطقه مدعی شد آمریکا باید از راه فشار بر تهران در خصوص این مسأله هشیار باشد.

 

وی در ادامه مدعی شد: ایران نمی تواند سلاح هسته ای داشته باشد؛ چرا که این مسأله به بی ثباتی تمامی منطقه منجر می شود.

 

این عضو جمهوری خواه کنگره آمریکا همچنین تصریح کرد: ما باید بسیار هوشیار باشیم. این مسأله می تواند به یک رقابت تسلیحاتی و فاجعه منجر شود.

 

رایان زینک همچنین از سیاست کنونی آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد و مدعی شد واشینگتن به ایران با وجود نقض تحریم های سازمان ملل، اجازه پیشرفت برنامه هسته ای اش را داده است.

 

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: این مسأله سبب خواهد شد هم پیمانان آمریکا در منطقه احساس تهدید کنند و اعتماد خود را در خصوص قدرت آمریکا برای کمک به آنها در زمان نیاز از دست بدهند.
زینک مدعی شد: آمریکا به ایران میلیاردها دلار پول برای گسترش سامانه ای موشکی پرداخت می کند که همسایگان این کشور از آن به شدت ناراحت هستند.

 

وی همچنین در خصوص انتخابات پیش روی آمریکا نیز مدعی شد یقین دارد "دونالد ترامپ" رئیس جمهور بعدی این کشور خواهد شد. وی همچنین دونالد ترامپ را انتخابی ایده آل برای آمریکا توصیف کرد.

 

وی مدعی شد: آمریکا نیازمند رهبری است که سبب شود هم پیمانان ما متوجه شوند ما در همکاری با آنها جدی هستیم.

 

وی گفت: هم اکنون هم پیمانانمان به ما اعتماد ندارند و دشمنانمان نیز از ما نمی ترسند.