جزییات نامه نمایندگان به روحانی درباره اتهامات فریدون

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتهامات «حسین فریدون» برادر رئیس جمهور، اظهار کرد: در حال حاضر این موضوع از طریق مراجع مربوطه در حال بررسی است. اگر این اتهامات صحت داشته باشد حتماً بایستی از سوی رئیس‌جمهور موضع شفاف و آشکار در برخورد با وی گرفته شود.

وی افزود: نمایندگان خانه ملت از حق مردم کوتاه نخواهند آمد وهرکسی که دست درازی به بیت‌المال کند، باید بدون اغماض با متخلف برخورد قانونی صورت پذیرد.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به نامه ارسالی برخی نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره  اتهامات «حسین فریدون»، گفت: آقای روحانی هنوز هیچ پاسخی در جواب نامه ما نداده است و اگر این روند ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهور نسبت به برادرش مواضع آشکار نگیرد، حتماً به ضرر دولت تمام می‌شود. این موضوع را مجددانه تا حصول نتیجه پیگیر هستیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به حقوقهای نجومی، تصریح کرد: اگر چه این موضوع برای جامعه تأسف انگیز بود، ولی از طرفی باعث شد ضعفهای مقرراتی در پرداختها، ظهور کند و اقدامات جدی در جهت برخورد با متخلفین انجام شود.

پیشتر نماینده مردم شاهین شهر در مجلس درباره اتهامات «حسین فریدون» گفته بود که نمایندگان انتقادات خود را درباره تخلفات و اتهامات برادر رئیس‌جمهور به دولت انتقال داده‌‌اند و همچنان منتظر پاسخ از سوی رئیس‌جمهور هستند که متأسفانه تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.