به خاطر ترس از ایران باید به ترامپ رأی بدهیم!

 وبسایت «فوروارد» یادداشتی را به قلم چند نفر از یهودیان، که وبسایتی تحت عنوان «یهودیان به ترامپ رأی می دهند» را ایجاد کرده اند، منتشر کرد. در این یادداشت ادعا شده است: «ما معتقدیم دونالد ترامپ بهترین گزینه برای ریاست جمهوری آمریکاست. ما برای این ادعا دو دلیل داریم: مخالفت با ایران و امنیت اسرائیل. ایران یکی از حامیان بزرگ تروریسم در جهان است و برای موجودیت، فرهنگ و ارزش های غربی خطرات بسیاری دارد. در مقابل، اسرائیل خلاف تهدیدات بالقوه ایران علیه جامعه غرب گام برمی دارد و بزرگترین مأمن یهودی ها در جهان است.»

 

در ادامه این یادداشت ضد ایرانی ادعا شده است: «ما انتظار داریم تمامی کسانی که درخصوص خشونت های جمهوری اسلامی ایران نگران هستند و همچنین موجودیت اسرائیل برایشان مهم است، به ترامپ رأی دهند.»

 

نویسندگان این یادداشت در ادامه مدعی شدند: «سال گذشته، اکثریت جامعه یهودی ها با هم متحد شدند و هرچه در توان داشتند به کار بستند تا مانع تصویب توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 شوند. توافق هسته ای ایران، موضوعی حیاتی برای ما محسوب می شد. اکنون دو گزینه پیش روی رأی دهندگان یهودی قرار دارد: ترامپ، که همواره مخالفت خود را با توافق هسته ای ایران اعلام کرده و متعهد شده است تا هرچه در توان دارد برای فروپاشی آن انجام دهد و کلینتون، که خود آغازگر مذاکرات با ایران بود و اعلام کرد توافق هسته ای ایران جهان را امن تر کرده است. شما به عنوان یک یهودی کدام یک را انتخاب می کنید؟»

 

در ادامه این یادداشت ادعا شده است: «دومین دلیل برای ایجاد کمپین یهودیان حامی ترامپ، حفظ امنیت اسرائیل و اسرائیلی هاست. اگر موجودیت و امنیت اسرائیل برای شما مهم است، ترامپ بهترین انتخاب خواهد بود.»

 

نویسندگان این یادداشت در انتها مدعی شدند: «دلایل دیگری نیز برای انتخاب ترامپ وجود دارد. موضع ترامپ درخصوص ایران روشن است. او معتقد است مسلمانان افرادی تندرو و رادیکال هستند. در مقابل، کلینتون داعش را خطری جدی برای آینده جهان نمی داند. رأی به کلینتون، رأی به ناامنی آمریکاست. ما به ترامپ رأی می دهیم؛ زیرا او آمریکا، اسرائیل و تمام جهان را در مقابل خطراتی که با آن مواجه هستند، حفظ می کند.»