تجمیع سه طرح حقوقهای نجومی در کمیسیون اصل 90 مجلس/ وصول چند شکایت به کمیسیون

گروه سیاسی- داود محمدی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون اصل 90 برای تجمیع طرحهای ارائه شده به هیئت رئیسه درباره حقوقهای نجومی، گفت: بعد از افشای حقوقهای نجومی و تخلف چند مدیر در این زمینه، برای سروسامان دادن به این حقوق ها و جلوگیری از پرداخت های نامتعارف، سه طرح تهیه و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

 

وی افزود: طرح 2 فوریتی با امضای برخی نمایندگان، طرح تهیه شده از سوی مرکز پژوهشهای مجلس و طرح 11 ماده ای که از سوی خود کمیسیون اصل 90 مجلس تهیه شده، سه طرح یاد شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: این طرح ها چهارشنبه گذشته به کمیسیون ارجاع شده و در اسرع وقت با کار کارشناسی بررسی و تجمیع خواهد شد.

محمدی از دعوت مسئولین سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مرکز پژوهشهای مجلس در جلسات تجمیع این طرحها خبر داد و افزود: کمیسیون در تلاش است تا ضمن آسیب شناسی و رفع خلاء های قانونی، از پرداخت حقوق های نامتعارف جلوگیری کند و حقوق ها طبق قانون پرداخت شود.

وی همچنین از وصول چند شکایت به کمیسیون خبر داد و گفت: روزانه تعدادی از پرونده ها به کمیسیون واصل که در دبیرخانه کمیسیون ثبت و مراحل رسیدگی به آن آغاز می شود.


علیرضا تهرانی