ادل الدلیل

محمدهادی صحرایی نوشت: سال 67 آغاز شده است. در شرایطی که از جبهه های جنگ همانگونه که خبرهای درستی نمی رسد، خبرهای خوشی هم نمی رسد. پیام نوروزی امام خمینی برای آغاز سال اگرچه بوی محرم و عاشورا می دهد و قرار است خواص مردم و مقامات را بیدار و هشیار کند ولی کم نیستند کسانیکه هنوز متوجه نشده اند و همچون همیشه در غفلتند و یا شاید مصلحتشان را در این تشخیص می دهند که خود را به خواب بزنند. جنگ فریاد می زند و آنها که فرصت فرار به فرنگ به بهانه تحصیل را نداشته اند، درها را می بندند تا بعداً بتوانند خود را به سفره غنایم برسانند و سهم نداشته خود از انقلاب دریافت کنند! در 28 فروردین کدخدای خدانشناس به دو سکوی نفتی ایران حمله می کند. بعثی ها با عملیاتی غافلگیرانه و با پشتوانه گازهای شیمیایی به فاو حمله می کنند و این جزیره را دوباره به خاک خود ملحق می کنند. در 4 خرداد نیز به شلمچه حمله می کند و شلمچه را به تصرف خود درمی آورد. در 4 تیرماه به جزایر مجنون حمله می کنند و پیروز می شوند. در همین ماه ناو وینسنس آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله می کند و 299 بی گناه را به شهادت می رساند و ... و در 27 تیرماه امام خمینی جام زهر را سر می کشند تا قصه جنگ را با غصه غفلت خواص به پایان برساند.

تنها سه روز پس از پذیرش قطعنامه، عراق به سمت خرمشهر هجوم می آورد و در 30 کیلومتری این شهر به زمین می نشیند و امام خمینی پیامی انقلابی و نهایی به سپاهیان می دهد. "این نقطه حیاتی کفر و اسلام است. یعنی نقطه شکست یا پیروزی، یا اسلام یا کفر. باید متر به متر جنگید و هیچی از هیچکس پذیرفته نیست ... ."  منافقین که پیش و بیش از این به عرصه نظامی آمده بودند و چندین حمله موفق کلاسیک را امسال علیه جمهوری اسلامی در 8 فروردین به فکه و اواخر خرداد به مهران و دهلران انجام داده بودند، در مرداد ماه به کرمانشاه و قتلگاه خود، مرصاد می آیند تا طومار نکبت بارشان پیچیده شود و تقاص 17 هزار شهید ترور را بپردازند. سرکرده پریشان افکار منافقین، در این عملیات که فروغ جاویدانش می نامید تا سه روز هر کاری را برای لشکریان به تباهی رفته خود حلال کرده و به صدام قول دستگیری امام را داده و با تعیین محل سکونت خود و مریم ، به ساده لوحان قول سخنرانی در میدان آزادی را داده است.

آخرین روز جنگ هم در کرمانشاه رقم خورد و خواب پریشان منافقان وطن فروش، آشفته تر شد و مزدوران اجانب در مقابل امت حزب الله به خاک افتادند و به جهنم رفتند. گروهی از آنان که دست خود را به خونی نیالوده بودند و تنها فریب حرافی و لفاظی مسعود ومریم رجوی را خورده بودند توبه کردند و مراحلی گذراندند و به میان مردم برگشتند. جمعی از آنان نیز که به اسارت درآمدند و دستشان به خون مظلوم آلوده بود و قصد توبه نداشتند به اعدام محکوم شدند تا شاید کمی از جنایاتشان جبران شود و کمی از آلام 17 هزار خانواده قربانی سبعیت آنان، تسلی و تشفی یابد. اینان از همانان بودند که مردم کوچه بازار را با تیغ موکت بر، ریش ریش می کردند. مردم محاسن دار را به جرم داشتن ظاهر مذهبی به ضرب گلوله به شهادت می رساندند و نیز زنان محجبه را. با میخ و مته جمجمه انقلابیون را سوراخ می کردند و با اطوی داغ از مردم انتقام می گرفتند. پوست مردم را می کندند و امثال سیده فاطمه سه ساله را به جرم آنکه پدری جهادگر داشتند، زنده زنده و در خواب سوزاندند. با ریختن آب جوش و ترکاندن تاولهای آن با شلاق، بی گناهان را زجرکش می کردند و ... و هرآنچه که مردم مسلمان، امروز از داعش و النصره می بینند را گذشتگان، از منافقان و کومله و دموکرات دیده اند.

این اقدامات تروریستی منافقین که با توجیهات مختلف و به دستور مسعود جنایتکار صورت می گرفت در داخل و خارج از کشور مورد نفرت آزادگان و مجامع قانونی منصف بود. شاهد آن، تروریست نامیدن گروهک نفاق در میان بسیاری از کشورها حتا در مقاطعی در میان کشورهای مستکبر در زمانی که کاربردی برای آنان نداشت است. همدستی با دشمنان انقلاب اسلامی و هم پیمان شدن با کشورهای متخاصم با ایران در جنگ تحمیلی و رواج برادرکشی که جنایتی نابخشودنی است، چهره این جانیان قدرت طلب و عاری از انسانیت را بیش از پیش در میان مردم منفور کرده بود و خبر همکاری مسعود با صدام در سرکوب شیعیان عراقی، نفرت همگان را به اوج رساند و گویی این گروهک وطن فروش غلاده  اش را به صدام سپرده است. مردم اسلام آبادغرب کرمانشاه شهدای بیمارستان امام خمینی را به یاد می آورند وقتیکه در سال67 ، منافقین این شهر را به تصرف خود درآوردند و بیماران این بیمارستان را در حیاط جمع کردند و چون هیزم بر هم ریختند و زنده زنده سوزاندند به گونه ای که برخی از آنها قابل شناسایی نبودند.

در روزهای اخیر که مردم یاد عملیات منافق کش مرصاد و شهدای ارجمندش را گرامی می دارند، در فضای مجازی، فایلی صوتی منتسب به مرحوم منتظری منتشر شده که در آن به برخی اقدامات نظام در مواجه با منافقین اعتراض و کنایه شده است. مجتهدی که به جای موظف نمودن خود به پاسخ به خدا از پاسخگویی به تاریخ می گوید. هرچند بزک کردن شیطان، پیشه کاسبان و نفوذیهاست و برایشان مأموریت و منفعت و سرمایه گذاری است ولی دفاع از شیاطینی چون گروهک منافقین که هر روز در دامن یک مستکبر می غلطند توجیهی جز جهالت یا خیانت ندارد. اگرچه بیوه ابریشمچی و مسعود اکنون دست عشق در دستان سعودی دارد و خود را به کاسه وهابیان رسانده و وصلتش را در فرانسه رسانه ای کرده ولی این گروهک هنوز مهر دربه دری و ذلت و مسکنت بر پیشانی دارد و تلاش برای زنده کردن این مردگان همچون بذر افکندن در زمین عقیم است. رسانه ای شدن این فایل صوتی بغیر از عیان کردن قسمتی از پروژه" نفوذ"، برکات دیگری دارد که می توان به عنوان ادل الدلیل برای عدم صلاحیت مرحوم منتظری به آنها اشاره نمود و به آنها استناد کرد. هرچند که ممکن است مؤسسه مسؤول نشر آثار حضرت امام، در میان سایر مشغله هایش، اینبار نیز صلاح بداند که در مبارزه با تحریف و توهین به امام امت، سیاست اغماض را پیش بگیرد و جوابی دندان شکن ندهد.

حرف حق آنروز در مورد جنایت و خیانت لیبرالهای ساده لوح و مدعی را امروز می توان دید و فهمید. زمانیکه امام خمینی در نامه 6 فروردین68 به مرحوم منتظری  دستور دادند "از آنجا که ساده لوحید در هیچ کار سیاسی دخالت نکنید"، "سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین نریزد"  و "نامه‌ها و سخنرانی‌های منافقین که به وسیله شما از رسانه‌های گروهی به مردم می‌رسید؛ ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد " و ... برای همین شاهد مثالهایی بود که هنوز هم از بیت آن مرحوم دیده می شود. طبق دستور تاریخی و ابدی حضرت امام، آنانکه به اسلام و انقلاب و مردم مظلوم ایران با سادگی یا مزوری خیانت می کنند "برای آنکه در قعر جهنم نسوزند باید به اشتباه و گناه خود اعتراف کنند، شاید خدا کمکشان کند."  

و سندی دیگر از مظلومیت امام خمینی که با سکوت مرگ بار شاهدانِ فراموشکار و کاسبکار، همراه است خالی از درس و عبرت نیست، نمونه استفتائی است که توسط آیت الله موسوی اردبیلی ریاست وقت دیوان عالی کشور، از امام خمینی و در مورد حکم اعدام شخص مفسد انجام شده و گویا تر از آنست که توصیف گردد. آیت الله موسوی اردبیلی چنین می پرسند: "حضرت آیت اللَّه العظمى امام خمینى دام عزه‏؛ اعدام شخص مفسد که در نظر مبارک مورد احتیاط است به نظر آیت اللَّه منتظرى جایز است و این مسأله در محاکم قضایى مورد احتیاج است. اگر اجازه مى‏فرمایید در مراجع قضایى طبق نظر ایشان عمل شود. ادام اللَّه عمرکم الشریف. و امام مظلوممان چنین مرقوم می کنند: بسمه تعالى مجازید بر طبق نظر شریف ایشان عمل نمایید."  

سلام خدا بر روح پاک و پرفتوح امام باد روزی که زاده شد و روزی که به سوی خدا کوچید و روزی که به عظمت گفتار و صحت کردارش واقف شدیم و روزی که مبعوث می شود که حجت بین ما و خدا بود و هست و میراث گرانسنگ ولایت فقیهش را چونان دژی محکم در برابر دژخیمان می دانیم.