بیانیه نمایندگان مجلس در محکومیت تعرض به شیخ بحرین

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (چهارشنبه 3 شهریورماه 95) طی بیانیه‌ای از مردم بی‌دفاع یمن حمایت و تعرض به شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل‌خلیفه را محکوم کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

وَانْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

و (مؤمنان) به هنگامی که مورد ستم واقع می‏شوند به دفاع از خویشتن بر می‏خیزند و بزودی آنها که ستم کردند می‏دانند که بازگشتشان به کجاست (سوره شعراء آیه 227)

مردم مسلمان و مظلوم بحرین سالهاست تحت ستم و اقدامات خصمانه، کینه توزانه و ضد بشری رژیم آل خلیفه قرارگرفته اند و با سلاح صبر و همت والا در حالی به مقابله و مبارزه با این حکام جور و ظالم پرداخته اند که سازمان های بین المللی در شعاع زر و زور و تزویر در برابر چنین پرونده سیاه و تاریک در سکوت مرگبار فروافتاده اند و بدون هیچ حرکتی در برابر این ستم ها ، به نظاره نشسته اند.

اقدام نابخردانه دولتمردان بحرین علیه این فقیه مجاهد و عالم فرزانه حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم، علاوه بر نقض حقوق بشر و شهروندی، نقض حقوق شیعیان در داشتن آزادی دین از طریق اقدام علیه چهره سرشناس و رهبر دینی آنها است. تردیدی نیست که این عمل غیر انسانی، موجب شعله‌ور شدن مشعل انقلاب اسلامی بحرین و شکل گیری قیامی ویرانگر علیه رژیم وابسته و حاکم بر این کشور خواهد بود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعرض حاکمان بحرین به این عالم برجسته و تضییع حقوق شهروندی و صدها جنایت دیگر من جمله به زندان کشاندن کودکان و زنان و دستگیری رهبران سیاسی و دینی را که نشانه بلاهت آن رژیم است محکوم نموده و این موضوع را رسوایی بزرگ و تاریخی برای مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر و کشورهای آمریکا ، عربستان سعودی و رژیم آل خلیفه می داند.