سپاه دائما ناو های آمریکایی را در خلیج فارس اذیت می کند!

 وب سایت آمریکایی یو اس نیوز (Usnews) در گزارشی با عنوان "ایران را از تحقیر کردن آمریکا بر روی دریا متوقف کنید" به مواجه قایق های تندرو سپاه با ناو آمریکایی پرداخت و نوشت: در این هفته باید گفت آمریکا توسط قایق های تندرو ایرانی تحقیر شد.

 

این وب سایت آمریکایی نوشت: «طبق گزارش ها و فیلم هایی که موجود است، ناو آمریکایی هشدار های زیادی را به نیروهای ایرانی داده است و حتی تماس رادیویی نیز برقرار شده و ناو آمریکایی دائما بوق زده است. باید گفت ایران دائما ناو های آمریکایی را در خلیج فارس اذیت می کند و این در حالی است که واشنگتن از پذیرش این تهدید ایرانی دائما سر باز می زند.

واشنگتن دائما از این موضوع سخن می گوید که ایران همچنان می تواند یک دوست برای آمریکا باشد اما باید گفت ایران از طرفی موشک های بالستیکی خود را ارتقا می دهد و از طرفی نیز به حرکت های ایذایی خود علیه نیروی های آمریکایی ادامه می دهد.»

 

 

یو اس نیوز افزود: «نه تنها دولت اوباما نسبت به این رفتار های ایران، واکنشی نشان نمی دهد، بلکه این گونه اتفاقات را غیر عامدانه از سوی مقامات ایرانی تلقی می کند. نیروهای حاضر در ناو و پنتاگون اقدام قایق های ایران را غیر ایمن خوانده و باید گفت، این اقدام ایران آزمایشی برای تاکتیک های قایق های هجومی ایران بوده است. اخیرا ایران نوع دیگری از قایق های هجومی و تندرو تولید کرده است که حتی از راه دور کنترل می شوند.»

 

این وب سایت آمریکایی افزود: «پنتاگون در حال حاضر باید جدی تر در مقابل این تهدید عمل کند تا تهدید قایق های تندرو ایرانی برطرف شود. اکنون زمان آن رسیده است که به تحیقیر آمریکا در آب های بین المللی پایان دهیم.»