آزادیخواه: واگذاری املاک با قیمت پایین به مدیران شهرداری صحت ندارد

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص واگذاری زمین از سوی شهرداری تهران با قیمت نازل به مدیران این مجموعه گفت: افراد نباید به خاطر بازی‌های سیاسی و تعلقات جناحی خود با شخصیت و حیثیت مسئولین نظام بازی کنند.

وی افزود: اخبار و اما و اگرهایی که در خصوص واگذاری املاک با قیمت پایین به مدیران شهرداری تهران منتشر شده هیچ گونه صحت و وجاهت قانونی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: برخی از افراد به خاطر بازی‌های سیاسی گاهی به راحتی با آبروی شخصیت‌ها و مدیران کشور بازی می‌کنند. قالب مدیران جمهوری اسلامی مدیران خدومی هستند و خود را خدمتگزار مردم می‌دانند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: امروزه بازگو کردن شنیده ها در خصوص مدیران نظام و از جمله شهردار تهران یک نوع کم لطفی و بی مهری و حتی بی دینی محسوب می‌شود.

وی در پایان با اشاره به موضوع‌ حقوق های نجومی افزود: امروزه موضوع حقوق‌های غیر متعارف یک واقعیت غیر قابل انکار است و ما باید به خاطر بازدارندگی و به خاطر امضا همواره مطرح کنیم و مجلس دهم نیز طبق فرموده رهبر انقلاب و گفته رئیس مجلس این موضوع را به جد مورد پیگیری قرار خواهد داد و قبح این موضوع نباید از بین برود.