اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور دیدار می‌کنند
بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست هیأت رئیسه فراکسیون متبوعش اظهار داشت: بیست و دومین نشست هیأت رئیسه فراکسیون با حضور اعضا تشکیل شد.

وی افزود: یکی از مباحث صورت گرفته در جلسه برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کار و تشکیل جلسات کمیته‌های تخصصی فراکسیون بود همچنین درباره تعطیلات نمایندگان و نیاز به تشکیل جلسات فراکسیون است یا خیر بحث و تبادل نظر شد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه تعطیلی مجلس با شروع مدارس و سال تحصیلی مصادف شده است،‌ در این نشست نحوه حضور و همکاری با آموزش و پرورش استان‌ها و همچنین شروع مدارس و حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی نیز مورد بحث قرار گرفت.

پارسایی همچنین از برگزاری نشست مشترک با هیأت دولت به رئیس جمهور در کمیسیون مطبوعش خبر داد و عنوان کرد: در آخرین نشستی که با هیأت رئیسه فراکسیون داشتیم برنامه‌هایی که قرار است در جلسات هیأت دولت داشته باشیم و مطالب مورد بحث را ارزیابی کردیم.

وی بر همین اساس اضافه کرد: دیدار فراکسیون با هیأت دولت و شخص رئیس جمهور در دستور کار فراکسیون است که احتمالاً در هفته‌های تعطیلی مجلس این دیدار صورت می‌گیرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خاتمه اعلام کرد که جلسه بعدی شورای مرکزی فراکسیون فردا سه‌شنبه با محوریت پرداختن به مباحث روز و درگیری فیزیکی یکی از نمایندگان با یک خبرنگار خواهد بود.

انتهای پیام/