به آقا گزارش دادیم که از گرمسیر تا سردسیر دستمان روی ماشه است

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص)، طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی با آرمان‌های امام راحل، اظهار داشت: در دیدار اخیر با فرمانده معظم کل قوا، به حضرت آقا گزارش دادیم که نیروهای پدافند از شرجی گرمسیر تا سرمای سردسیر، دست روی ماشه و آماده دفاع از کشور هستند.

 

وی با بیان اینکه ولایی بودن به معنای حمایت از مظلوم و هجوم به ظالم است، گفت: در زمینه تجهیزات و تکنولوژی، آنچه که به میدان دفاع می‌آید بومی است.

 

اسماعیلی توان ایران در حوزه دفاع هوایی را باتوجه به تحریم ها و تهدیدها، توانی بی نظیر دانست و افزود: مردم از ما می‌خواهند که قاطعانه در برابر دشمن بایستیم و ما هم خواهیم ایستاد.

 

فرمانده قرارگاه پدافن هوایی با بیان اینکه امنیت ایران امروز در همه بخش‌ها مثال زدنی است، گفت: حجم بالایی از تهدیدات پیش رو به دلیل سرعت زیاد، در حوزه هوایی تعریف می‌شود.

 

وی ادامه داد: «دفاع معجزه آسا» مدالی است که حضرت آقا به پدافند در جنگ تحمیلی دادند.

 

امیر اسماعیلی با تاکید بر اینکه پدافند هوایی باید اولین سیلی را به مهاجم بزند، اظهار داشت: البته دشمن ما بزرگ نیست اما خبیث است و باید هوشیار باشیم.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم تصریح کرد: وقتی دشمن می‌گوید سامانه موشکی برد بلند نباید در اختیار ایران قرار بگیرد و تهدید می‌کند که فلان سامانه را نسازید یا فلان مرکز هسته ای اصلا نباید باشد چون توان دفاع از خود را دارد، یعنی دشمن خبیث است.